Gravatar

#1 lagoni 19 år siden

Ja, beklager at gå off-topic igen. Emnet er stadig min søsters fødselsdag, nu ønsker hun sig bogen Hitchhiker's Guide To The Galaxy på engelsk. Hvilken udgave skal man vælge og hvor kan den købes?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#2 filmz-ataris 19 år siden

Jeg købte denne her da jeg var i KBH til 100kr. i GAD. Der er de 5 hitchhiker bøger og en short story deri :)

edit: Købte den i GAD og ikke Arnold Busck som jeg skrev før.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#3 filmz-michaell 19 år siden

Den kan også købes i Bog&Idé og Gad for samme pris!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#4 DarkLight 19 år siden

Købte samme udgave i en Gad i Århus for 100 kr. Så den kan findes. på Engelsk. Billigt :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 elwood 19 år siden

Den her har jeg, og det er vel nok den ultimative udgave, med et nice cover, i hardback version mmm.

HG2TG

jeg vil tror den kan findes i en gad bogbutik, der købte jeg hvertfald min i sin tid.

Edit: ja det de andre siger hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 gi-jones 19 år siden

Jeps, there can be only one.

They were 'on display' in the bottom of a locked filing cabinet stuck in a disused lavatory with a sign on the door saying 'Beware of the leopard.

Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 bobber 19 år siden

Og køb et eksemplar til dig selv mens du er i gang.
(kan ikke huske om du allerede har et - men i så fald, køb et til alligevel :)
Don't Panic
Gravatar

#8 El Duderino 19 år siden

Biiiiiiig Fan !
Gravatar

#9 lagoni 19 år siden

Tak for svarene, jeg havde selv ledt rundt på nettet mellem 117 forskellige udgaver og endu flere priser. Men vi har vist fået fat i en hos Gad nu, 150 kr.

#7 - jeg har selv en :) Det er bare ikke helt samme udgave, men jeg kan jo altid stjæle min søsters.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

#10 19 år siden

117 er mange.

Skriv ny kommentar: