Gravatar

#1 Patriarch 14 år siden

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."

Er der nogen der deltager i demonstrationen i morgen kl. 16:30 foran den sorte diamant? Eller er der nogen der skal med til selve mødet? :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 Bruce 14 år siden

"Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities" - Voltaire

Sagt af en troende :)

Desværre ikke. Jeg har lillepigen og selvom jeg MEGET gerne ville lære hende om demokratiets fundament inklusive, at halvhjerner som Hizb-ut-Tahrir har grundlovsfæstede rettigheder, så har vi en aftale hos en ven og hans børn imorgen. Jeg ville MEGET gerne have været med.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#3 inflector 14 år siden

De skal i sandhed bekæmpes med de bedste argumenter. Jeg bor desværre lidt langt væk (Esbjerg). Håber dog der kommer mange, for mage til idioter skal man lede længe efter.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#4 Patriarch 14 år siden

inflector (3) skrev:
De skal i sandhed bekæmpes med de bedste argumenter. Jeg bor desværre lidt langt væk (Esbjerg). Håber dog der kommer mange, for mage til idioter skal man lede længe efter.

Jeps. Det er lidt langt.

Jeg har dog taget fri fra arbejde for at nå det. Min første demo for at det ikke skal være løgn...
Gravatar

#5 stoffer 14 år siden

Jeg har overvejet det meget stærkt, men hvis jeg skal være helt ærlig er jeg i tvivl om det er en god ide. Jeg har en forestilling om at Hizb ut-Tahrir kun bliver stærkere af al den omtale de får for tiden.
Samtidig kan jeg ikke med god samvittighed deltage i en demo sammen SIAD og deslige.

Når al det er sagt vil jeg da lige understrege at jeg synes at Hizb ut-Tahrir er en forfærdelig organisation, som let kan sammenlignes med nazister og andet pak.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#6 Patriarch 14 år siden

Men ikke så forfærdelig at du ikke kan stå i en demo hvor 5% måske var SIAD folk? Hmmmm :)

Anyway, det var en ganske god demo. Hvor er det fedt (endnu) at leve i et land hvor man kan stå side om side med landets ubeskyttet forsvarsminister som en del af mængden.

5 ministre, og 7 fra folketinget. Det blev beskrevet som en af de største demo'er som folk ikke var betalt for at deltage i :D
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 14 år siden

Hvad pokker er det for demoer, man bliver betalt for at deltage i? Det vil jeg gerne!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8 Åkepool 14 år siden

Lord Beef Jerky (7) skrev:
Hvad pokker er det for demoer, man bliver betalt for at deltage i? Det vil jeg gerne!

Ja dem er jeg sgu også klar på :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#9 Patriarch 14 år siden

Jeg tror han (folketingskandiaten der sagde det) hentydet til de faglige demonstrationer under strejker - at de selvfølgelig var langt større, men at man ikke skal sammenligne med dem når man skal vurdere om der er mange mennesker eller ej.

Jeg finder det dog noget deprimerende at der var 200 demonstranter og Hizb kunne stille 300 mand inde i den sorte diamant (og ca. 1500 i 2008 i demo mod Muhammedtegningerne). Desuden undrer jeg mig over hvorfor der ikke var nogle imamer eller talsmænd for de moderate muslimske organisationer tilstede foran diamanten. Den lader vi lige stå et øjeblik.

Skriv ny kommentar: