Mig og en ven har siddet og kigget på en del fodboldklip fra Fjolletobak.com som optagt til aftenens Champions League kamp, og faldt over denne, som har naget os siden. Problemet er sangen der bliver spillet, som vi begge to genkender, men vi kan simpelthen ikke komme på hvad det er for en, og det er ved at gå os på. Nogen der kan sikre vores nattesøvn, ved at opklare mysteriet?
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#2 Det er jo det det er.. Hvor deprimerende er det ikke at gruble over det i flere timer, hvorefter du kan svare promte kun seks min efter spørgsmålet er postet!?!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
Jeg fandt det også rimelig hurtigt. Man kan gætte navnet er Poison og så bare en google-søgning på "poison lyrics" og så har du den :) (ikke for at træde i det...)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 filmz-Munk 19 år siden
Nogen der kan sikre vores nattesøvn, ved at opklare mysteriet?
- Steve Carell
#2 Patriarch 19 år siden
#3 filmz-Munk 19 år siden
Det er jo det det er.. Hvor deprimerende er det ikke at gruble over det i flere timer, hvorefter du kan svare promte kun seks min efter spørgsmålet er postet!?!
- Steve Carell
#4 lagoni 19 år siden
#5 Patriarch 19 år siden
#6 davenport 19 år siden