Jeg skal finde, hvad jeg tror er, en lille dansk tv-film måske mini serie. Jeg tror at skuespilleren fra Matas reklamen er med (ham der skal lære at danse salsa) - hvad hedder han?. Da jeg ikke helt er sikker på om han er den rigtige vil jeg lige beskrive indholdet - hvis nogen skulle genkende det. Det er en mand der på sin arbejdsplads næsten altid har høretelefoner på. Han snakker ikke rigtigt med sine kollegaer men optager deres diskutioner/samtaler på bånd. Når han kommer hjem afspiller han båndene og deltager i diskutionerne/samtalerne som om de var tilstede. Det er ihvertfald 15 år gammelt. Håber i kan hjælpe med en af delene.:)
Jeg er næsten sikker på at det er Bornedals tv-film "Masturbator" fra 1993 - selvom det er mig umuligt at finde nogen bekrivelse af filmen og derfor heller ikke kan være sikker på at det er den rigtige skuespiller.
Den enenste der står om den i "100 års dansk film" Af Schepelern er "tv-filmen(Masturbator red.) forblev en lidt anstrengt studie i perversion og psykose" i forhold til Nattevagten. Det lyder som om jeg har fortrængt den seksuelle del af filmen - hvad mon Freud siger til det?
#1 jessup 19 år siden
#2 Patriarch 19 år siden
#3 jessup 19 år siden
Men mange tak #2
#4 Patriarch 19 år siden
#5 jessup 19 år siden
#6 davenport 19 år siden
#7 jessup 19 år siden