Gravatar

#1 jessup 19 år siden

Jeg skal finde, hvad jeg tror er, en lille dansk tv-film måske mini serie. Jeg tror at skuespilleren fra Matas reklamen er med (ham der skal lære at danse salsa) - hvad hedder han?. Da jeg ikke helt er sikker på om han er den rigtige vil jeg lige beskrive indholdet - hvis nogen skulle genkende det. Det er en mand der på sin arbejdsplads næsten altid har høretelefoner på. Han snakker ikke rigtigt med sine kollegaer men optager deres diskutioner/samtaler på bånd. Når han kommer hjem afspiller han båndene og deltager i diskutionerne/samtalerne som om de var tilstede. Det er ihvertfald 15 år gammelt. Håber i kan hjælpe med en af delene.:)
This is just until June
Gravatar

#2 Patriarch 19 år siden

Niels Anders Thorn
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 jessup 19 år siden

Jeg er næsten sikker på at det er Bornedals tv-film "Masturbator" fra 1993 - selvom det er mig umuligt at finde nogen bekrivelse af filmen og derfor heller ikke kan være sikker på at det er den rigtige skuespiller.

Men mange tak #2
This is just until June
Gravatar

#4 Patriarch 19 år siden

Niels Anders Thorn var med i Bornedals nattevagten, så du er måske på rette spor
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#5 jessup 19 år siden

Den enenste der står om den i "100 års dansk film" Af Schepelern er "tv-filmen(Masturbator red.) forblev en lidt anstrengt studie i perversion og psykose" i forhold til Nattevagten. Det lyder som om jeg har fortrængt den seksuelle del af filmen - hvad mon Freud siger til det?
This is just until June
Gravatar

#6 davenport 19 år siden

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 jessup 19 år siden

#6 - har set det men der står absolut ingenting.
This is just until June

Skriv ny kommentar: