Gravatar

#1 filmz-Koenig 19 år siden

Hej! Jeg hørte for meget lang tid siden om en trilogi der skulle være på højde med Ringenes Herre... Jeg kan bare ikke huske titlen på skidtet, men jeg mener at de hedder noget hvor "Gobelinerne" indgår...

Den handler om nogle 6 (mener jeg) unge der bliver kaldt til en anden verden. de besidder alle nogle kræfter. I 1'eren er det vist noget med at der er en af de unge der binder sig til et træ for at redde det!

Jeg tænkte at der måske var nogle af jer der kendte den?

På forhånd tak!
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 19 år siden

Hmm, den kan jeg ikke hjælpe dig med, men jeg synes personligt, at Raymond E. Feists "Magician" er noget af det bedste, jeg har læst. Efterfølgerne "A Darkness at Sethanon" og "Silverthorn" er ligeledes fantastiske.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 El Capitan 19 år siden

Gravatar

#4 gi-jones 19 år siden

#3: Den tror jeg at jeg missede. Gider du gentage pointen?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5 Kalle Ferm 19 år siden

Jeg vil gætte på, at Myrsil er sur over, at der stadig findes mennesker der læser bøger.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#6 stefsims 19 år siden

#5 Eller vil gå i dybden? Spørgsmålet er så hvor Myrsil borer hen og i hvad?
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#7 filmz-yoshimura 19 år siden

Er der i øvrigt nogen, der har læst James Barclays Raven-serie? Er den god, og hvilken rækkefølge skal de læses i?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#8 El Capitan 19 år siden

Ja... Og så også på et film forum!! :-)

Skriv ny kommentar: