Gravatar

#1 filmz-yoshimura 16 år siden

Så, nu skal jeg lige misbruge jeres alle sammens ekspertise endnu en gang. Jeg skal bruge følgende "småting", og jeg tænker, at nogen herinde må kunne rådgive mig om, hvad der vil være "best buy" i hver kategori:

Ekstern harddisk (max. 1000,-)

Monitor 19" eller mere (helst under 1.500,-) Evt. Mirai?

Headset (max. 300,-) Primært til Skype

Hvad siger I til det? Hvad skal jeg kaste mine sparepenge efter?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#2 myggen 16 år siden

Hvor stor skal den eksterne harddisk være?

Og må noget af det være brugt? :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 16 år siden

Ikke brugt, tak.

Den eksterne skal være på minimum 250 GB, men gerne mere. Jeg ved ikke en hujende fis om "teknologien" på det område, men det må også gerne være hurtig, så at sige.

Så hellere 250 "hurtige" end 500 "langsomme" GB :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 DarkLight 16 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 filmz-yoshimura 16 år siden

#4 Godt bud, men lidt problematisk, når den skal køre via en portreplikator som denne, eller hur?

Zepto
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#6 DarkLight 16 år siden

Ja. Vælg derfor en USB2 model. De er noget billigere :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 filmz-yoshimura 16 år siden

#6 Okie :o)

F.eks. denne?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#8 DarkLight 16 år siden

Ja. Det var faktisk netop den jeg kiggede på før jeg fandt den med firewire :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#9 myggen 16 år siden

Den MyBook der linkes til i #4 har nu også USB2, så den er vel ikke helt tosset?

Edit: Aah, det var måske bare for at spare penge? Så er jeg helt enig, selv om man nu godt kan komme til at savne FireWire :)
Kværulant extraordinaire

Skriv ny kommentar: