tror faktisk en gang jeg så et program om parasitter... og så var der en dame der var blevet målet for en hestebremse eller noget lign... og efter noget tid havde hun en KÆMPE larve under huden i hovedbunden.... hvorefter de self. viste hvordan lægen fjernede larven... FØJ det var klamt...
________________________ "I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
På fransk kaldes de frèlon.. der er mange af dem i syden. Jeg løber alt hvad remmer og tøj kan holde når jeg ser en - føj det må gøre ondt at blive stukket! Forstår ik helt du vil sætte den fri :)
edit: Pyha læste lige det her på wiki.. håber det er sandt: "The female in the latter two of these groups has a long ovipositor at the back of her body which gives her a dangerous look, but they cannot use them to sting."
Min kærestes onkel blev stukket af noget ligende, og måtte på sygehuset. Han var sku ved at dø af det. Han svulmede op og alt muligt. Der ER farlige dyr i DK!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 loki 18 år siden
Jeg fandt den ude på arbejde i dag, viklet ind i lidt spindelvæv. Jeg satte den fri bagefter, men jeg fjernede ikke spindelvævlet lol.
#2 filmz-Bruce 18 år siden
#3 PredatorX 18 år siden
#4 Æsop9000 18 år siden
#5 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 loki 18 år siden
Træhveps er vist vinderen!
#7 Skobbolop 18 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#8 akerman 18 år siden
edit: Pyha læste lige det her på wiki.. håber det er sandt:
"The female in the latter two of these groups has a long ovipositor at the back of her body which gives her a dangerous look, but they cannot use them to sting."
#9 dyg 18 år siden
#10 davenport 18 år siden
Han svulmede op og alt muligt.
Der ER farlige dyr i DK!