Yep! på udebane imod Racing Santander. Skulle jo gerne nappe andenpladsen fra Valencia, da den giver direkte adgang til Champions League næste sæson. (Kanal 5 21:55)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Selv om jeg hepper på Barca, så skal man ikke kimse af Arsenals forsvar. Er det ikke noget med 9 kampe i træk de har holdt nullet? Og så har de jo også slået Juventus ud! I min verden er det MEGET vigtigt at Juventus ikke kommer særligt langt. ;-)
Jeg håber bare det bliver en kamp, der lever op til potentialet... Det er på den rigtige dag måske de to mest seværdige hold i verden lige nu, med verdens bedste spiller og et par stykker, som ville være meget tæt på titlen, hvis Ronaldinho pludselig holdt op med at spille. Og hvis vi er heldige, får vi også Messi at se. På papiret er Barca lige det stærkere, men... Wenger er jo en snu rad.
Jeg håber på Barca (og på at jeg får tid til at se kampen).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
WTF!?! Barcelona skulle da have haft et mål på fordelsreglen (nej, der var ikke straffe), og så skulle Arsenal da aldrig have haft det frispark, der førte til målet! F..K! Aaargh! Kom nu, Barca!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#21 wiseguy 19 år siden
(Kanal 5 21:55)
#22 davenport 19 år siden
Barcelona puler Arsenal i straffesparkskonkurrence!
Dog skal de lige forbi Jens, som fanme har gjort det godt, og selvfølgelig overtaget Kahns plads på Der Manschaft.
Men vi kan vidst godt sætte mønten på Barca.
GOd kamp.
#23 MuManden 19 år siden
Og så har de jo også slået Juventus ud! I min verden er det MEGET vigtigt at Juventus ikke kommer særligt langt. ;-)
#24 filmz-Bruce 19 år siden
#25 filmz-kaotmus 19 år siden
#26 Guts 19 år siden
Nu vandt mit danske hold Mesterskabet i sidste uge...så håber jeg mit andet favorit hold også kan snuppe en titel!!
Ved godt at Barca er stærke.....de har jo Ronaldinho aka "Ploven"
#27 filmz-yoshimura 19 år siden
#28 The Insider 19 år siden
#29 filmz-yoshimura 19 år siden
#30 Guts 19 år siden