Gravatar

#1 davenport 19 år siden

Efter et par lidt svage semi-finaler, hvor vi godt kunne have brugt nogle mål, er Arsenal jo videre mod Barcelona i finalen.
Jeg tror det bliver et brag af en kamp 14. maj.

Hvem tror i vinder? - Jeg er meget usikker. Det er begge stærke mandskaber. FCB gør det bedre ens ARS i den hjemmelige liga, og det tror jeg spiller ind.

Jeg tror FCB vinder knebent, når alt kommer til alt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 ks 19 år siden

Jeg tror også på Barcelona. De har vist stærkt spil hele vejen igennem, og så har deres spillere altså en del mere rutine end Arsenal's ynglingehold. Det tror jeg kommer til at spille en stor rolle i en finale som Champions League.
Gravatar

#3 wiseguy 19 år siden

Arsenal kan ikke stille en skid op over for Barca! (store ord fra en Real fan) ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#4 dyg 19 år siden

Jeg har ikke noget tilhørsforhold til nogen af de to, så jeg håber bare på en god og intens kamp uden for meget film og tøsepjat.

Jeg regner nok med en Barca-sejr, hvis de er i hopla vil alle få problemer med at slå dem.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5 davenport 19 år siden

Plejer det ikke at blive spillet på en lørdag?
Den 14. er en søndag. Lidt irriterende, når man skal op næste morgen.. (Der skal jo nydes humle)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 MadMartigan 19 år siden

Jeg er nu også sikker på, at Barcelona løber med sejren.

Jeg tror dog du må vente til d. 17/5-06 Davenport.

http://www.uefa.com/Competitions/UCL/index.html
I'm your huckleberry...
Gravatar

#7 The Insider 19 år siden

Jeg bryder mig ikke om hverken det ene eller det andet mandskab, men Barcelona har bare at vinde (mine penge er på 2-0 til Barcelona), så Tottenham kan komme med til CL næste år. Er, som bekendt, Chelsea mand through-and-through (hvad siger I også lige til den 3-0 sejr, hva? NICE!), men har altid næret lidt kærlighed til Spurs. Hvis Tottenham for første gang nogensinde erobrer den 4. plads der kan sende dem til Champion's League og pludselig bliver nægtet adgang fordi Arsenal vinder CL men ikke kan klare mosten i den hjemmelige liga, er det simpelthen for langt ude. De skal udslettes fra jordens overflade.
War. War never changes.
Gravatar

#8 wiseguy 19 år siden

#7 du lyder akkurat som de englændere, jeg var sammen med i weekenden, de var også hardcore Tottenham fans.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#9 filmz-yoshimura 19 år siden

Jeg ville nok også sætte mine penge på Barca.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#10 Scherlund 19 år siden

Jeg regner og håber på at Barca tager trofæet. Kan ikke lide den måde Arsenal spiller på for tiden. Det handler mere eller mindre bare med at smide bolden op til Henry og så håbe på at han kan trylle lidt. Tror de er blevet forvent med at have en så god spiller. Lidt som da Liverpool havde Owen.

Samtidig synes jeg også at det ville være synd for Tottenham, hvis de ikke fik lov til at komme med i CL.

Skriv ny kommentar: