Jeg aner ikke, om der er danske forhandlere.. Men føler mig helt overbevist om at du kan få svaret hvis du skriver og spørger dem via deres kontaktformular :) - og ja, de er s'gu lækre ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
He - har lige fået lidt insider-viden her.. Det er min kæreste der har oprettet brugeren Molly, har svaret dig, og så slettet profilen igen :D Fortalte hun mig lige som hun kom ind ad døren :)
Hun siger hun kunne huske at have set designet, så hun kiggede i sine gamle skole-papirer og fandt ud af, at hun havde haft om ham og hans design på teknisk skole.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Cool.. jamen sig lige mange tak. Desværre fandt jeg ud af hvad det kostede. Jeg var ellers klar på at smide en del penge efter det, men ikke 22.000,- :D
Hold da helt kæft :)
Jeg leder med lys og lygte efter et TV møbel der er flot design og samtidig funktionelt. Dem er der ikke mage af!
#1 Patriarch 16 år siden
http://www.trustedreviews.com/images/article/inlin...
2) Er der nogen der kender en dansk forhandler af Phorm TVmøbler? www.phorm.se (click Media Units)
Det er sku' lækre!
#2 HonoDelLoce 16 år siden
#3 b e c h 16 år siden
#4 filmz-molly 16 år siden
#5 Patriarch 16 år siden
Ja... god ide med kontakt formularen. Jeg smed dog bare spørgsmålet på da jeg alligevel skulle spørge om billedet.
#6 HonoDelLoce 16 år siden
Hun siger hun kunne huske at have set designet, så hun kiggede i sine gamle skole-papirer og fandt ud af, at hun havde haft om ham og hans design på teknisk skole.. :)
#7 DarkLight 16 år siden
#8 Patriarch 16 år siden
Cool.. jamen sig lige mange tak. Desværre fandt jeg ud af hvad det kostede. Jeg var ellers klar på at smide en del penge efter det, men ikke 22.000,- :D
Hold da helt kæft :)
Jeg leder med lys og lygte efter et TV møbel der er flot design og samtidig funktionelt. Dem er der ikke mage af!
#9 HonoDelLoce 16 år siden
Fy for satan !
Jeg skulle sige, det var så lidt..
Hun ved godt at vi er flinke herinde ;) Hun læser tit med over skulderen :D
#10 elwood 16 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"