Gravatar

#61 filmz-Utyske 15 år siden

Ikke overraskende at vi tabte, men 4-2 mod Sverige, det er sgu i orden. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#62 filmz-Bruce 15 år siden

Ja det er godkendt! Flot fight af drengene!!! Så må vi håber, at Mads Bødker og Jannik Hansen er klar næste år, selvom det betyder, at de skal ryge ud af Stanley Cup'en. Det er det gode ved ishockey, der er VM hvert år :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#63 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg må hellere få nogle nervepiller til næste omgang ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#64 filmz-jonasgr 15 år siden

I øvrigt lidt sjovt at se en kamp ved VM og så bagefter se NHL. For pokker der er en helt anden intensitet i NHL kampene. Men der er verdens bedste spillere selvfølgelig også samlet og de spiller sammen hver dag. Desuden er banerne også mindre.

Godt kæmpet af danskerne og det er sådan set også det der har gjort det seværdigt, ellers plejer jeg aldrig at se det. Men rart at se at der bliver kæmpet om sejren, i stedet for mottoet om at det er godt bare at blive i A-gruppen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#65 filmz-Utyske 15 år siden

#64 -

Helt sikkert, ulig mange andre sportsgrene, hvor Danmark har en tendens til bare at stille sig tilfreds med at være med og så falde sammen, når der kommer et mål ind på dem, har dette hold vist at de ikke vil nøjes.

Det er sgu herligt. :)
Gravatar

#66 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg skal da love for at der bliver gået til den i kampen mellem Rusland og Canada. Hold da fast nogle vilde tacklinger og et par stave er også lige knækket.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: