Ok. Jeg har en IPod og jeg vil gerne have musik over på den. Jeg har min musik i en egen mappe og musikken liggende i foldere Rock -> Bruce Springsteen -> The River, etc og den struktur vil jeg gerne bibeholde. Problemet er at ITunes fucker min struktur op, smadrer mine foldere, fjerner musikken og smider ind i sin egen mappe. Er lortet uintelligent eller hvad (eller er det bare mig?)
Hvad gør jeg galt? Kan jeg bruge noget andet end ITunes? Synes programmet er konstrueret ekstremt ringe af et Apple produkt.
PS: Hjælp vil være dejligt og sat pris på :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Begge dele er unchecked hos undertegnede og det ligger stadigvæk i en stor skidestak. Efter sigende skulle winamp kunne erstatte itunes, er det korrekt og nogen der har erfaringer med det?
Der er en del andre afspillere der kan samarbejde med iPods, bl.a. WinAmp, men man kan selvfølgelig ikke regne med at de har samme funktionalitet, da opdateringer til ens iPod o.s.v. skal gå gennem iTunes - men til blot at kopiere musik over, kan WinAmp sagtens bruges.
Jeg har så kun oplevet det problem én gang og det var i en meget gammel udgave af iTunes, hvor disse muligheder var slået til som standard, version 4. et-eller andet.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Jeg har faktisk taget skridtet fuldt ud, tilladt iTunes at administerere hele dynen - resultatet blev et temmelig meget mere stabilt iTunes.
Filerne til gengæld, er en, for nu at bruge inflectors meget rammende begreb, "skidestak" af en anden verden - selvom det hele står flot og systematisk, når man kigger gennem iTunes.
Winamp med iPodsupport har reddet en del sjæle, der ikke kan komme overens med iTunes temmelig appleagtige struktur. Jeg vil til hver en tid anbefale iTunes, til alle der ejer en Mac, men jeg vil råde alle, der ejer en PC til at se sig om efter alternativer, inden de går på kompromis med deres gode humør ^^
Jeg har aldrig, syv ni tretten*, haft problemer med iTunes på PC. Før i tiden var jeg heftig Winamp-bruger, men alt blev lettere da jeg avancerede til iTunes. Jeg savner dog muligheden for at sætte sange i kø i Itunes.
* En lille hilsen til den overnaturlige tråd, omkring overtro måske..? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#1 filmz-Bruce 15 år siden
Hvad gør jeg galt? Kan jeg bruge noget andet end ITunes? Synes programmet er konstrueret ekstremt ringe af et Apple produkt.
PS: Hjælp vil være dejligt og sat pris på :)
#2 b e c h 15 år siden
Indstillinger > Avanceret > Uncheck "Bevar organisationen i mappen iTunes Media"
Edit: Så vil det nok også være smart, at fravælge "kopier arkiver til mappen itunes media....", samme sted.
#3 filmz-Bruce 15 år siden
#4 filmz-Utyske 15 år siden
#5 inflector 15 år siden
#6 filmz-Utyske 15 år siden
Jeg har så kun oplevet det problem én gang og det var i en meget gammel udgave af iTunes, hvor disse muligheder var slået til som standard, version 4. et-eller andet.
#7 b e c h 15 år siden
Filerne til gengæld, er en, for nu at bruge inflectors meget rammende begreb, "skidestak" af en anden verden - selvom det hele står flot og systematisk, når man kigger gennem iTunes.
Edit: #3 - det var så lidt.
#8 Kochie 15 år siden
#9 Bony 15 år siden
* En lille hilsen til den overnaturlige tråd, omkring overtro måske..? :)
#10 Kochie 15 år siden
Jeg finder iTunes DJ udmærket til den funktion