Jeg sidder og kæmper med min julegave ønskeliste (hvorfor synes jeg altid det er svært)
Så jeg tænkte folk ku fortælle lidt om hvad der står på deres ønskeseddel i år (måske nogen/jeg blev inspireret) og så kan vi jo senere samle op på det, og se om man var tilfreds med høsten 8-)
jeg kan jo lige lægge ud.
CD Bruce Springsteen Magic DVD Sideways DVD Thank you for smoking Bog Roger Ebert your movie sucks opbevarings glas til Sukker og Mel Små skåle til servering af DIp, og diverse t-shirts Herre parfume Penge
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Lækkert at man slipper for at skrive to ønskesedler om året. Den jeg sendte ud for et par uger siden så nogenlunde således ud:
Mr Beer (hjemme-brygger-sæt) Vinkaraffel Stor gryde Grillpande Skåle (til servering) i alle størrelser Duge Bordskånere Store Håndklæder Ovnfast fad (firkantet) Lacoste Pour Homme - Eau De Toilette Kontorstol (uden armlæn) Batteri til Konica Minolta 5D Blitz til Konica Minolta 5D
Abstrakte malerier Plakater • Fra gamle film-klassikere (sort/hvid) og gamle horror film • Storbybilleder i sort/hvid
DVD: • Freddie Mercury - Lover Of Life Singer Of Songs • Per Fly Trilogien • Riget I+II • Twin Peaks - sæson 2
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
God idé, så den hopper jeg med på. Den største julegave fik jeg dog for en halv time siden, da det lykkedes mig at nappe en håndfuld billetter til Bruce Springsteen i Parken til sommer.
Øverst på ønskelisten står en PS3, men den køber jeg sgu nok bare selv - så store gaver får jeg alligevel ikke :o)
En dockingstation til min iPod ville være lækkert - jeg mangler musik i køkkenet og på badeværelset, og det må være den nemmeste løsning.
Så kunne jeg også godt ønske mig en barnepige, så jeg er fruen kan komme ind og se The Golden Compass på premieren (det ville så være første gang i et år, at vi kommer i biffen).
Måske Martin Ågerups nye bog "Den retfærdige ulighed", men så får jeg nok bare på puklen af min SF-venlige familie.
Jeg kan lige så godt opgive at ønske mig musik og film, for det synes min familie er for kedeligt at give mig (hvilket måske er forståeligt nok, eftersom jeg køber stakkevis af begge dele på månedlig basis), men jeg kunne nu godt tænke mig ...
Sunshine (BD - udkommer godt nok først den 8/1) Bridge to Terabithia (BD) David Gilmour - Remember that Night (BD) Stardust (HD) Spidey Hi-Def Trilogy (HD)
Og så en masse skiver med 70'er tråd: Budgie - Never Turn Your Back on a Friend Tygers of Pan Tang - Spellbound Warhorse - Red Sea Sir Lord Baltimore - Kingdome Come High Tide - Sea Shanties Atomic Rooster - Death Walks Behind You May Blitz - 2nd of May Maypole - The Real Captain Beyond - Sufficiently Breathless Wishbone Ash - Wishbone Four
Men mit gæt er, at jeg må finde på noget, der er lettere tilgængeligt for familien, hvis jeg skal gøre mig håb om at få nogen pakker i år. Men en dockingstation er måske et godt bud - så kan de splejse, og så er der ikke så meget at tænke over.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#6 hehe ja det også det jeg forsøger at gøre med min liste, jeg forsøger at gøre det tilgængeligt for familien, og varieret, jeg får mest på puklen af storsøster, hvis der ik er lidt blandet.
Men ja det sku svært, og jeg kommer altid for sent igang med listen hehe, men der er da lidt fællesnævner rundt omkring kan jeg se.
Måske Martin Ågerups nye bog "Den retfærdige ulighed", men så får jeg nok bare på puklen af min SF-venlige familie. hehe poor guy
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 Ah, jeg skulle have specificeret, at det ikke var den danske, jeg mente - jeg vil hellere have den amerikanske, der koster det halve :o)
På den anden side: hvis det er en julegave, kan jeg jo være ligeglad med, hvad den har kostet ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 elwood 18 år siden
Så jeg tænkte folk ku fortælle lidt om hvad der står på deres ønskeseddel i år (måske nogen/jeg blev inspireret) og så kan vi jo senere samle op på det, og se om man var tilfreds med høsten 8-)
jeg kan jo lige lægge ud.
CD Bruce Springsteen Magic
DVD Sideways
DVD Thank you for smoking
Bog Roger Ebert your movie sucks
opbevarings glas til Sukker og Mel
Små skåle til servering af DIp, og diverse
t-shirts
Herre parfume
Penge
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2 dyg 18 år siden
Mr Beer (hjemme-brygger-sæt)
Vinkaraffel
Stor gryde
Grillpande
Skåle (til servering) i alle størrelser
Duge
Bordskånere
Store Håndklæder
Ovnfast fad (firkantet)
Lacoste Pour Homme - Eau De Toilette
Kontorstol (uden armlæn)
Batteri til Konica Minolta 5D
Blitz til Konica Minolta 5D
Abstrakte malerier
Plakater
• Fra gamle film-klassikere (sort/hvid) og gamle horror film
• Storbybilleder i sort/hvid
DVD:
• Freddie Mercury - Lover Of Life Singer Of Songs
• Per Fly Trilogien
• Riget I+II
• Twin Peaks - sæson 2
#3 filmz-Bruce 18 år siden
Two thumbs and a fist, WAY UP!
#4 filmz-Munk 18 år siden
CDer:
Bruce Springsteen - Magic
DVDer:
Die Hard 4.0
Blood Diamond
Andet:
iPod Nano
iPod Højtalere
Pro Evolution Soccer 2008 (PS2 spil)
Tøj
- Steve Carell
#5 elwood 18 år siden
Det må være noget med en Julevirus 8-)
#6 filmz-yoshimura 18 år siden
Øverst på ønskelisten står en PS3, men den køber jeg sgu nok bare selv - så store gaver får jeg alligevel ikke :o)
En dockingstation til min iPod ville være lækkert - jeg mangler musik i køkkenet og på badeværelset, og det må være den nemmeste løsning.
Så kunne jeg også godt ønske mig en barnepige, så jeg er fruen kan komme ind og se The Golden Compass på premieren (det ville så være første gang i et år, at vi kommer i biffen).
Måske Martin Ågerups nye bog "Den retfærdige ulighed", men så får jeg nok bare på puklen af min SF-venlige familie.
Jeg kan lige så godt opgive at ønske mig musik og film, for det synes min familie er for kedeligt at give mig (hvilket måske er forståeligt nok, eftersom jeg køber stakkevis af begge dele på månedlig basis), men jeg kunne nu godt tænke mig ...
Sunshine (BD - udkommer godt nok først den 8/1)
Bridge to Terabithia (BD)
David Gilmour - Remember that Night (BD)
Stardust (HD)
Spidey Hi-Def Trilogy (HD)
Og så en masse skiver med 70'er tråd:
Budgie - Never Turn Your Back on a Friend
Tygers of Pan Tang - Spellbound
Warhorse - Red Sea
Sir Lord Baltimore - Kingdome Come
High Tide - Sea Shanties
Atomic Rooster - Death Walks Behind You
May Blitz - 2nd of May
Maypole - The Real
Captain Beyond - Sufficiently Breathless
Wishbone Ash - Wishbone Four
Men mit gæt er, at jeg må finde på noget, der er lettere tilgængeligt for familien, hvis jeg skal gøre mig håb om at få nogen pakker i år. Men en dockingstation er måske et godt bud - så kan de splejse, og så er der ikke så meget at tænke over.
#7 elwood 18 år siden
Men ja det sku svært, og jeg kommer altid for sent igang med listen hehe, men der er da lidt fællesnævner rundt omkring kan jeg se.
Måske Martin Ågerups nye bog "Den retfærdige ulighed", men så får jeg nok bare på puklen af min SF-venlige familie. hehe poor guy
#8 Corgan 18 år siden
#6:
Den er allerede udkommet
#9 filmz-Bruce 18 år siden
#10 filmz-yoshimura 18 år siden
På den anden side: hvis det er en julegave, kan jeg jo være ligeglad med, hvad den har kostet ...