Gravatar

#11 filmz-grev_michal 18 år siden

somom de ikke har oplevet elendighed nok *s*
Gravatar

#12 filmz-Le Samouraï 18 år siden

#4 -Well, jvf. Annabels kommentar om konceptkunstneren Kristian Hornsleth, så har han jo faktisk gjort det. Han har fået det meste af en afrikansk landsby til at antage hans navn og vist også prøvet på at få selve byens navn ændret til Hornsleth ved at betale indbyggerne med husdyr o.l. - et forsøg fra hans side på at kommentere vestens forhold til afrikanerne og de krav vi er begyndt at stille til dem, for at de kan modtage hjælp fra os.

Man kan jo så diskutere, hvorvidt det er særligt vellykket (det synes jeg ikke) eller etisk (det synes jeg heller ikke). Hornsleth har personligt aldrig været min kop te, selv om han da laver nogle temmeligt specielle projekter.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#13 filmz-Annabel 18 år siden

#10 Jeg vil adoptere en lille afrikaner og kalde ham Boutros Boutros Meyerheim. Cute!

#12 Bortset fra hende katolikken, der ikke kunne lide Harry Potter, så er Hornsleth klart den smagsdommer, der har pisset mig mest af. Han virker mere interesseret i at gennemskue, hvad der er cool på den rigtige avantgardistiske, undergrundsagtige, "jeg-stiller-mig-i-opposition-til-det-etablerede-ved-at-omfavne-det-I-andre-tror-er-pop" - agtige måde, end i at tage stilling til, hvad han reelt synes er godt.

(og i virkeligheden har han ikke gennemskuet, at det er sooo last year!)
Mens vi venter på trancendensen
Gravatar

#14 PredatorX 18 år siden

#9/13

Led de ikke nok i forvejen synes du?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#15 filmz-Annabel 18 år siden

#14 Det var #6. Personligt synes jeg ikke, de lider nok.
Mens vi venter på trancendensen
Gravatar

#16 PredatorX 18 år siden

Ja, det var jo derfor jeg spurgte i datid. Okay det er fair nok saa...
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: