Gravatar

#1 filmz-Munk 18 år siden

Sad til en meget våd generalforsamling i min fodboldklub i går aftes, og på et tidspunkt kom vi ud i en diskussion om hvorvidt man kunne få et afrikansk barn opkaldt efter sig, hvilket jo ikke lyder særligt etisk korrekt.
Nogen der ved om det overhovedet er muligt, for vi vil gerne have en afklaring på vores diskussion..
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#2 filmz-Chemic 18 år siden

Man kan vel, hvad man vil og har råd til ikk? Er det ikke den mentalitet Madonna m.fl. har?
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#3 filmz-Annabel 18 år siden

Du kan få en hel landsby opkaldt efter dig, hvis bare du har penge nok og kalder det kunst. Jvf. Hornsleth...
Mens vi venter på trancendensen
Gravatar

#4 gi-jones 18 år siden

Synes det lyder som en lidt underlig idé. Tvivler på at der er nogen der for alvor har prøvet på det. Men hvis jeg sad som enlig mor til en børneflok på 7 og ikke kunne fodre dem, ville jeg da sikkert med glæde kalde en af dem Valdemar Gungadin III for et par tusind af en anerkendt valuta.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5 jessup 18 år siden

Er der nogen der er med på at starte en forening til udbredelsen af navnet Johnny og Brian i afrika:)
This is just until June
Gravatar

#6 Benway 18 år siden

Lider de ikke nok i forvejen? ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#7 jessup 18 år siden

du har ret - de har selvfølgelig nok bøller i Dafur.
This is just until June
Gravatar

#8 filmz-grev_michal 18 år siden

Nogle navne er jo så beskyttede/slægtsnavne - så det kommer også an på hvor betydningsfuldt ens navn er :-)
Gravatar

#9 filmz-Annabel 18 år siden

Er der nogen, der er med på at starte en forening til udbredelsen af navnene Rosenkrantz og Zobel i Afrika?
Mens vi venter på trancendensen
Gravatar

#10 jessup 18 år siden

Rachlin, Meyerheim og Rosenbaum skal også med ellers spiller klaveret ikke.
This is just until June

Skriv ny kommentar: