Kører letvægts Sennheiser PC135 headset til min PC og så har jeg et par OMX 80 Sport II til at cykle/løbe med. Har også et par ældre og større Sennheiser som jeg brugte meget i sin tid. Kan ikke lige huske model, men de kostede kun 3-400kr så det er ikke noget særligt. :-)
Bruger primært mit subwoofer sæt ved min PC alligevel. :-)
#23 Det værste er vel på farten når de hænger fast i noget, eller bliver tabt. Så lang tid de ikke er ligeså ringe som Plantronics...har 3-4 bekendte der må skifte dem ud en gang om året pga. plastdele der knækker :S
BTW ang. mine Grado så har jeg godt nok skiftet skumgummibøfferne ud i år...men ok 7år er også acceptabelt i mine øjne :P
#24 Præcis. Det er når ledningen hænger fast i noget mens man bevæger sig at det er lidt skidt. Har også haft et godt Plantronics headset, men det gik også i stykker, og det vejede et ondt år. Men de spillede godt. Kunne være man skulle kigge lidt på Grado næste gang :)
#21 McPeter 14 år siden
Kører letvægts Sennheiser PC135 headset til min PC og så har jeg et par OMX 80 Sport II til at cykle/løbe med. Har også et par ældre og større Sennheiser som jeg brugte meget i sin tid. Kan ikke lige huske model, men de kostede kun 3-400kr så det er ikke noget særligt. :-)
Bruger primært mit subwoofer sæt ved min PC alligevel. :-)
#22 cyberzed 14 år siden
#23 duuk74 14 år siden
Hehe jooe, men det er nu også over en del år, og har brugt dem både til pc og på farten, så de er blevet revet godt rundt.
#24 cyberzed 14 år siden
BTW ang. mine Grado så har jeg godt nok skiftet skumgummibøfferne ud i år...men ok 7år er også acceptabelt i mine øjne :P
#25 duuk74 14 år siden
Præcis. Det er når ledningen hænger fast i noget mens man bevæger sig at det er lidt skidt.
Har også haft et godt Plantronics headset, men det gik også i stykker, og det vejede et ondt år. Men de spillede godt.
Kunne være man skulle kigge lidt på Grado næste gang :)
#26 Locke 14 år siden
Hvor købte du "skumgummibøfferne" henne? Mine trænger gevaldigt til en udskfitning.
Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
#27 cyberzed 14 år siden
#28 Locke 14 år siden
All right. Takker :-)
Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?