#7 Det er ganske normalt at banker spørger efter det også selvom de ved at du har en velfungerende økonomi. Jeg skal vise dem hvis jeg skal noget også og jeg har vel riglig til mig selv hver måned.
#10 Ang. autonome pengeflytninger...flyttede de dem til en opsparing eller bare dækkede noget på budgettet for så giver det jo for sin vis mening.
P.S. Jeg har Vestjyske så bankskifte ændre ikke så meget nødvendigvis ;)
Jeg har Frøs, det er jeg sgu godt tilfreds med og det er min kæreste også. Han var før i Arbejdernes Landsbank, men da han skulle låne penge til en bil forlangte de 13-14% i rente. Så han ringede til Frøs, fordi jeg havde gode erfaringer med dem og der kunne han nøjes med en rente på 7-8%
Jeg skrev lige en mail til hende rådgiveren i nuværende bank. Og var temmelig gnaven. Min søster kunne i en alder af 19 med lærlingeløn, på sit glatte ansigt låne 50k uden videre i samme bank. Nå, hun skrev at det var procedure, hvilket det så åbenbart kun er for hende.. Jeg er stadig sur, og skifter bank under alle omstændigheder. Jeg vil ikke behandles på den latterlige måde!
Nå, bil.. Jeg finder måske ud af noget med en Nissan Qashqai (??) som ser ret fed ud!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hey Davenport... nu skal du høre, jeg abejder på Bil Magasinet, og mit ord er lov i denne sammenhæng.
Aston Marton DBR9 jvf. #12: Nej vælg en DBS, den passer bedre til en filmnørd. Men hvis pengene ikke rækker, og det skal være britisk, så tag en Jaguar XF, den køre rigtig, rigtig godt (har testen den), og ser superfed ud.
I forhold til de 130.000 kr. har jeg tog bud: Fiat 500 - retro og cool men kun 3-dørs. Ellers så er Suzuki Swift et godt bud, og den nye Suzuki Splash er heller ikke dum. 5 døre og kan fåe for 130.000 kr. (og den har lige vundet en stortest i det nyeste Bil Magasinet – det står i kiosken nu... Køb det!)
He he, lille reklamemand ;) Men tak for råd. Jeg tror jeg holder mig lidt fra den dyre ende, men overvejer Suzuki også. Kan bare ikke døje deres reklamer, og det taler meget imod at købe den. Jeg er så irriteret på ham idioten...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 cyberzed 17 år siden
#10 Ang. autonome pengeflytninger...flyttede de dem til en opsparing eller bare dækkede noget på budgettet for så giver det jo for sin vis mening.
P.S. Jeg har Vestjyske så bankskifte ændre ikke så meget nødvendigvis ;)
#12 filmz-mrhands 17 år siden
#13 tiany 17 år siden
#14 PredatorX 17 år siden
#15 davenport 17 år siden
Jeg skrev lige en mail til hende rådgiveren i nuværende bank. Og var temmelig gnaven. Min søster kunne i en alder af 19 med lærlingeløn, på sit glatte ansigt låne 50k uden videre i samme bank.
Nå, hun skrev at det var procedure, hvilket det så åbenbart kun er for hende.. Jeg er stadig sur, og skifter bank under alle omstændigheder. Jeg vil ikke behandles på den latterlige måde!
Nå, bil.. Jeg finder måske ud af noget med en Nissan Qashqai (??) som ser ret fed ud!!
#16 danschier.dk 17 år siden
Aston Marton DBR9 jvf. #12: Nej vælg en DBS, den passer bedre til en filmnørd. Men hvis pengene ikke rækker, og det skal være britisk, så tag en Jaguar XF, den køre rigtig, rigtig godt (har testen den), og ser superfed ud.
I forhold til de 130.000 kr. har jeg tog bud: Fiat 500 - retro og cool men kun 3-dørs. Ellers så er Suzuki Swift et godt bud, og den nye Suzuki Splash er heller ikke dum. 5 døre og kan fåe for 130.000 kr. (og den har lige vundet en stortest i det nyeste Bil Magasinet – det står i kiosken nu... Køb det!)
Men held og lykke med købet
#17 davenport 17 år siden
Men tak for råd. Jeg tror jeg holder mig lidt fra den dyre ende, men overvejer Suzuki også. Kan bare ikke døje deres reklamer, og det taler meget imod at købe den. Jeg er så irriteret på ham idioten...
#18 cyberzed 17 år siden
#19 McPeter 17 år siden
#20 davenport 17 år siden