Er der nogen der kan hjælpe med lidt vejledning? Vores rustbunke kan ikke synes, så vi vil have en ny bil. Gider ikke alt det bøvl med gamle biler mere. Tror jeg kan få banken med på omk. 120-130.000. Krav: 5 døre og så langt på literen så muligt.
Nogen forslag?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Nu har jeg lige snakket med banken. Kan det passe, at jeg som kunde skal aflevere:
1) Vores årsopgørelser fra 07 2) Udregne et nyt budget (Har en velfungerende budgetkonto med ca. +27k på lige nu) 3) Lønsedler for de sidste 3 mdr.
Det skal siges, at vi har penge nok. Ca 10k til os selv efter alt er betalt. Jeg føler mig altid som en skoledreng, når jeg skal stå ret i banken. Jeg tror sku da ikke mine forældre havde den slags problemer, da de købte en ny bil til over 400k. De ringede sku da bare og sagde at de købte bil nu! Jeg gider ikke alt det pis, hver gang man skal låne lidt..
Ja, det kan sagtens passe. At dine forældre kan gøre det, uden de store problemer, kan jo være fordi de har været kunder i den samme bank i årevis, med samme rådgiver o.s.v. o.s.v.
Det har jeg også! Endda samme bank og rådgiver, ligesom resten af min familie. Jeg har aftalt et møde i VestjyskBank på fredag, for jeg gider sku ikke danse med dem hver gang. Så skifter jeg bare, og hende rådgiveren jeg fik i røret før, var en rigtig lun type. De har også udemærkede værdier, som jeg sætter pris på.
I min gamle bank, da jeg boede i Nordjylland, kunne jeg bare ringe til min rådgiver. Det havde været mine forældres rådgiver i mange år, så han kendte os vældigt godt.
Da jeg så for 3 år siden skulle låne til en Andels Lejlighed, i min nye bank her i KBH, skulle jeg aflevere Årsopgørelse. Lave nyt budget, og aflevere lønsedler.
Men min erfaring siger mig også, at der er STOR forskel på hvordan kunderne bliver behandlet i en lille bank i Nordjylland, kontra en stor bank i KBH!
Jeg har f. eks. fået ny rådgiver 3 gange uden de har kontaktet mig og sagt det. Plus de har flyttet penge imellem 2 af mine konti uden at spørge. (Det fortalte jeg dem så også lige at de ikke skulle, hvis de ikke ville miste en kunde)
#1 davenport 17 år siden
Vores rustbunke kan ikke synes, så vi vil have en ny bil. Gider ikke alt det bøvl med gamle biler mere.
Tror jeg kan få banken med på omk. 120-130.000.
Krav: 5 døre og så langt på literen så muligt.
Nogen forslag?
#2 Spanner 17 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 davenport 17 år siden
#4 filmz-Kadann 17 år siden
Citroën C1 og de tilsvarende modeller fra Toyota og Peugeot er ikke ligefrem store biler, men de fås i 5-dørs modeller og er ret økonomiske.
Swift ville nok også været et god bud, selvom den vistnok er mindre økonomisk, men den er jo lidt mere pimpin' at se på. :)
#5 tiany 17 år siden
Chevrolet Matiz
Kørsel i by (km/l) - 14,5
Kørsel uden for by (km/l) - 23,8
Blandet kørsel (km/l) - 19,2
#6 davenport 17 år siden
#7 davenport 17 år siden
Kan det passe, at jeg som kunde skal aflevere:
1) Vores årsopgørelser fra 07
2) Udregne et nyt budget (Har en velfungerende budgetkonto med ca. +27k på lige nu)
3) Lønsedler for de sidste 3 mdr.
Det skal siges, at vi har penge nok. Ca 10k til os selv efter alt er betalt.
Jeg føler mig altid som en skoledreng, når jeg skal stå ret i banken. Jeg tror sku da ikke mine forældre havde den slags problemer, da de købte en ny bil til over 400k. De ringede sku da bare og sagde at de købte bil nu!
Jeg gider ikke alt det pis, hver gang man skal låne lidt..
#8 filmz-Kadann 17 år siden
Ja, det kan sagtens passe. At dine forældre kan gøre det, uden de store problemer, kan jo være fordi de har været kunder i den samme bank i årevis, med samme rådgiver o.s.v. o.s.v.
#9 davenport 17 år siden
Jeg har aftalt et møde i VestjyskBank på fredag, for jeg gider sku ikke danse med dem hver gang. Så skifter jeg bare, og hende rådgiveren jeg fik i røret før, var en rigtig lun type. De har også udemærkede værdier, som jeg sætter pris på.
#10 El Capitan 17 år siden
I min gamle bank, da jeg boede i Nordjylland, kunne jeg bare ringe til min rådgiver. Det havde været mine forældres rådgiver i mange år, så han kendte os vældigt godt.
Da jeg så for 3 år siden skulle låne til en Andels Lejlighed, i min nye bank her i KBH, skulle jeg aflevere Årsopgørelse. Lave nyt budget, og aflevere lønsedler.
Men min erfaring siger mig også, at der er STOR forskel på hvordan kunderne bliver behandlet i en lille bank i Nordjylland, kontra en stor bank i KBH!
Jeg har f. eks. fået ny rådgiver 3 gange uden de har kontaktet mig og sagt det. Plus de har flyttet penge imellem 2 af mine konti uden at spørge. (Det fortalte jeg dem så også lige at de ikke skulle, hvis de ikke ville miste en kunde)
Shit det blev langt!
EDIT: Haha På præcis samme klokkeslet!