#19 Alt for negativ anmeldelse! De fleste af de punkter der bliver kritiseret, er "problemer" der uden tvivl bliver løst over tid. Det afhænger også af hvad forbrugeren selv forventer af PS3. Personligt forventer jeg at få en habil Blu-Ray afspiller og en god spillemaskine. Jeg forventer ikke at den skal afløse samtlige af mine apparater, og blive mit fremtidige multimedia-center. Der tror jeg faktisk ikke at der er særligt mange der forventer af den. Og når spillene (og filmene) kommer på markedet, og de får løst diverse småproblemer via firmware, kan jeg ærligt talt ikke se andet end en vinder i PS3. Og prisen er ikke for høj. Diverse Blu-Ray afspillere koster næsten det dobbelte af PS3, og den er, tilsyneladende, den bedste Blu-Ray-afspiller på markedet lige nu, samtidigt med at du får en lækker spillemaskine.
Jeg hader når det skinner igennem, at det er en fanboy for et konkurrerende produkt, som anmelder. Det er som at sætte mig til at anmelde et svensk gotisk heavy band fra Haparanda eller lade Thomas Treo fra EB anmelde Take That. Resultatet er givet på forhånd. Men ok, han har vel som lærling blot taget ved lære af Tøger Seidenfanden :)
#21 Enig. Prisen er rent faktisk lav! Det er ikke mange teknik produkter idag, som kan og skal klare sig i flere år på markedet for spil og film. Og så får man HD med i købet. XBox'en og PS3'eren er sgu glimrende produkter, som man kan forvente mange gode tillægsprodukter til fremover. De er begge ved at udvikle Wii lignende kontroller og så leverer de begge varen.
2 stjerner!!! Han burde få en advarsel af redaktionen!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#21 pulse83 18 år siden
#22 pulse83 18 år siden
#23 Yoda 18 år siden
Hold da op Bruce. Den fik dig sgu op af stolen den anmeldelse ;-)
#24 filmz-Bruce 18 år siden
Jeg hader når det skinner igennem, at det er en fanboy for et konkurrerende produkt, som anmelder. Det er som at sætte mig til at anmelde et svensk gotisk heavy band fra Haparanda eller lade Thomas Treo fra EB anmelde Take That. Resultatet er givet på forhånd. Men ok, han har vel som lærling blot taget ved lære af Tøger Seidenfanden :)
#21 Enig. Prisen er rent faktisk lav! Det er ikke mange teknik produkter idag, som kan og skal klare sig i flere år på markedet for spil og film. Og så får man HD med i købet. XBox'en og PS3'eren er sgu glimrende produkter, som man kan forvente mange gode tillægsprodukter til fremover. De er begge ved at udvikle Wii lignende kontroller og så leverer de begge varen.
2 stjerner!!! Han burde få en advarsel af redaktionen!
#25 DarkLight 18 år siden
Jeg gætter på nogle ser bedre ud end andre?
#26 filmz-Bruce 18 år siden
Kingdom of Heaven, Prestige, The Covenant, Black Hawk Down (for lyden) og Descent!Check Her
#27 DarkLight 18 år siden
#28 stefsims 18 år siden
http://fpn.dk/digitalt/spil/article30324.ece
#29 filmz-Kadann 18 år siden
Du bliver så hidsig, at du begynder at skrive dansk med amerikanske tilsætningsstoffer. ;)
#30 elwood 18 år siden
Damm det kalder jeg en god vente i kø gave hehe.
nå nu det sengetid.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"