#60 Tja det vil jeg nu ikke helt gi' ret i. Den er konkurrencedygtig med Toshiba XE1'eren i pris. Den har godt nok ingen scaler til almindelige dvd'ere, men tilgengæld harddisk, ethernet og indbygget wifi, samt SACD afspiller:
#63 Jeg tror det ikke :) Bedste skalere er ikke ren software, men chipbaserede, som HQV Realta i Denon 3930'eren, HQV Reon i Toshiba XE1'eren og Gennum i JVC HD1.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Ja. En af bosserne hos Sony (Phil Harrison, tror jeg) har udtalt at PS3'eren kommer til at kunne upscale DVD'er i fremtiden. Og det bliver formentligt ved en software-opdatering kan jeg forestille mig. Så scaleren ligger formentlig allerede i PS3'eren.
Nu bliver der jo ganske vist ikke nævnt noget om scaleren allerede findes i PS3'eren, men hvis det er et hardwareindgreb, vil de godt nok få travlt hos Sony!
#61 duuk74 18 år siden
#62 filmz-Bruce 18 år siden
Specs
Med en helt ny teknologi indbygget, så er 600 euro for den store model, en ok pris. Synes jeg :)
#63 DarkLight 18 år siden
#64 filmz-Bruce 18 år siden
#65 DarkLight 18 år siden
#66 pulse83 18 år siden
#67 filmz-Bruce 18 år siden
#68 pulse83 18 år siden
Nu bliver der jo ganske vist ikke nævnt noget om scaleren allerede findes i PS3'eren, men hvis det er et hardwareindgreb, vil de godt nok få travlt hos Sony!
#69 DarkLight 18 år siden
#70 dolphinfriendly 18 år siden
Og hvis det er tilfældet, skal jeg satme snart ned og købe en. :)