#62: Jeg er med på at den er konkurrencedygtig i forhold til alternativerne. Men det er fordi alternativerne er for dyre og for dårlige. PS3 er jo ikke lavet til at se film på. Den er til spil. Derfor betaler man også for "spille-evnen".
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#68 og 69 Ja hvis den allerede er indbygget, så er det spændende at se dens potentiale og ikke mindst hvilket fabrikat det er.
#71 Jeg vil ikke give dig ret i, at PS3 ikke er lavet til at se film på og kun er lavet til spil. Det var tilfældet med PS2'eren, men der er løbet meget vand, eller rettere teknologi, under broen siden da. Fremtidssikring er nøgleordet, ikke mindst pga. en konsols levetid. Og ikke mindst visioner og kampen om fremtidens standard.
Mange har de sidste år skiftet deres TV ud med fladskærme og dermed kommer 720p og 1080i film indenfor rækkevidden af mange og endnu flere de kommende år. PS3'eren leverer kvaliteten i opløsning mht. både spil og film. Selv om 3-5 år vil PS3'eren kunne levere varen og mange vil blive gladeligt overrasket over, at dvd kataloget kan ses og endda blive opskaleret, samtidig med, at den nyeste filmkvalitet vil kunne nydes, når man får øjnene op for, at der er noget der hedder HD. Og så skal man endda ikke ud og investere i ny hardware.
PS3'eren er bygget som hjemmets kombimaskine til bedste kvalitet af film og spil og vil snart kunne levere andre multimedie oplevelser, ved opkobling til internettet, bl.a. afspilning af HD trailers. Hvis man som forbruger ikke ønsker den ene del af maskinens muligheder, ja så må man overveje, om det er investeringen værd. Men da de store spillere, som Microsoft, Sony og Apple ved, at fremtidens store penge ligger i entertainment, så er de også alle ved at udvikle alternativer til, at samle så meget som muligt under en hat.
Sonys trumfkort er PS3'eren. Og allerede nu, kan det konstateres, at deres satsning var rigtig. I USA, vandt Blu-Ray hurtig al terræn tilbage fra HD-DVD pga. det store potentiale af nye købere og sælger nu langt flere film end konkurrenten. Og den er stærk nok til at Blu-Ray til slut, bliver fremtidens standard for lagringsmedie til film, hvilket er kolossalt indbringende.
Microsoft kommer nu med en XBox 360 Elite og havde de været lidt smartere, havde de smidt et HD-DVD drev i, som modvægt til PS3'eren, da det trods alt er de færreste, som smider penge i et addon drev.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#73, Mener du at de først piller hardware emuleringen ud af PS3 for derefter at sætte det ind igen? Fordelen ved software emuleringen af PS2 spil skulle netop være at det nu er muligt at opskalerer dem.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Men software emuleringen fungerer jo ikke optimalt. Mange spil virker ikke osv. Det må de fikse. Om det bliver ved hardware eller software løsning ved jeg ikke, men nogen må gøre noget! :p
Når man ser på PS1 og 2 er der jo sket enormt store forbedringer i forhold til da konsollerne blev lanceret. De fylder begge mindre end det halve, og PS2 larmer f.eks ikke mere - den første udgave var ekstremt støjende.
Så jeg kan ikke tro at Sony vil ignorere disse problemer - jeg er ret overbevist om at det vil blive løst på den ene eller anden facon.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Der var en kraftig forbedring i BC da 1.6 kom ud. Jeg er sikker på at det kun bliver bedre med de nye firmware opdateringer. Derudover er listen også rigeligt kritisk. Flere af de spil der har issues kører uden problemer.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#72: Jeg er slet ikke uenig. Min pointe er blot, at hvis Sony kan levere både en god BD player og en ninjahurtig spilkonsol til 5K, så burde andre også kunne levere en tilsvarende god BD player UDEN en konsol til en langt billigere pris. Det gør de bare ikke endnu.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#79 Nu tager Sony jo også et 1.500,- tab på hver konsol de sælger, for at få Blu-Ray udbredt. Jeg er sikker på Toshiba heller ikke tjener alverden på deres HD-DVD satsning. Nye teknologier er dyre i starten for at få indtjent udviklingsomkostningerne. Hvis man ser billige produkter med Blu-Ray og HD-DVD, så kan man være sikker på, at det er et strategisk valg, hvor man tager økonomiske tæv nu og håber på at indtjene dem senere. Ikke alle Blu-Ray producenter er villige til at gå i Sonys fodspor (læs: de er ikke så økonomisk stærke) og de lider så under, at Sony og Toshiba underbyder markedsprisen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#71 gi-jones 18 år siden
#72 filmz-Bruce 18 år siden
#71 Jeg vil ikke give dig ret i, at PS3 ikke er lavet til at se film på og kun er lavet til spil. Det var tilfældet med PS2'eren, men der er løbet meget vand, eller rettere teknologi, under broen siden da. Fremtidssikring er nøgleordet, ikke mindst pga. en konsols levetid. Og ikke mindst visioner og kampen om fremtidens standard.
Mange har de sidste år skiftet deres TV ud med fladskærme og dermed kommer 720p og 1080i film indenfor rækkevidden af mange og endnu flere de kommende år. PS3'eren leverer kvaliteten i opløsning mht. både spil og film. Selv om 3-5 år vil PS3'eren kunne levere varen og mange vil blive gladeligt overrasket over, at dvd kataloget kan ses og endda blive opskaleret, samtidig med, at den nyeste filmkvalitet vil kunne nydes, når man får øjnene op for, at der er noget der hedder HD. Og så skal man endda ikke ud og investere i ny hardware.
PS3'eren er bygget som hjemmets kombimaskine til bedste kvalitet af film og spil og vil snart kunne levere andre multimedie oplevelser, ved opkobling til internettet, bl.a. afspilning af HD trailers. Hvis man som forbruger ikke ønsker den ene del af maskinens muligheder, ja så må man overveje, om det er investeringen værd. Men da de store spillere, som Microsoft, Sony og Apple ved, at fremtidens store penge ligger i entertainment, så er de også alle ved at udvikle alternativer til, at samle så meget som muligt under en hat.
Sonys trumfkort er PS3'eren. Og allerede nu, kan det konstateres, at deres satsning var rigtig. I USA, vandt Blu-Ray hurtig al terræn tilbage fra HD-DVD pga. det store potentiale af nye købere og sælger nu langt flere film end konkurrenten. Og den er stærk nok til at Blu-Ray til slut, bliver fremtidens standard for lagringsmedie til film, hvilket er kolossalt indbringende.
Microsoft kommer nu med en XBox 360 Elite og havde de været lidt smartere, havde de smidt et HD-DVD drev i, som modvægt til PS3'eren, da det trods alt er de færreste, som smider penge i et addon drev.
#73 El vez 18 år siden
#74 DarkLight 18 år siden
Mener du at de først piller hardware emuleringen ud af PS3 for derefter at sætte det ind igen?
Fordelen ved software emuleringen af PS2 spil skulle netop være at det nu er muligt at opskalerer dem.
#75 El vez 18 år siden
Når man ser på PS1 og 2 er der jo sket enormt store forbedringer i forhold til da konsollerne blev lanceret. De fylder begge mindre end det halve, og PS2 larmer f.eks ikke mere - den første udgave var ekstremt støjende.
Så jeg kan ikke tro at Sony vil ignorere disse problemer - jeg er ret overbevist om at det vil blive løst på den ene eller anden facon.
#76 DarkLight 18 år siden
#77 El vez 18 år siden
#78 DarkLight 18 år siden
#79 gi-jones 18 år siden
#80 filmz-Bruce 18 år siden