Gravatar

#1 Guts 16 år siden

Som jeg tidligere har skrevet herinde så er jeg igang med mit speciale på Medievidenskab i Århus. Er pga. kærestens arbejde været nødsaget til at flytte tilbage til Købnehavn. Det betyder intet for mig, da jeg bare sidder og skriver opgave omkring åbne verdener i computerspil.

Anyways....det drejer sig om at jeg skal igang med at interviewe forskellige personer der spiller (helst personer der har forskellig grad af erfaring), til at sidde ned sammen med mmig og blive interviewet. Det vil tage omkring 30-45 minutter og vil som sagt omhandle dét at spille computerspil i åbne verdener (dette værende spil som eksempelvis GTA, inFAMOUS, Fallout 3, Fable 2 etc.) hvor man bevæger sig rundt i en stor verden og har stor bevægelsesfrihed, og ikke blot snævre gange i en tysk bunker.

Da jeg som sagt er i København, ville det være nemmest hvis folk der har lyst til at deltage også bor her (eller i området), da det derfor kan gennemføres nemt og hurtigt.

Håber virkelig at folk herinde er friske på at hjælpe en studerende i nød.

Mvh. Michael
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#2 McPeter 16 år siden

Går ud fra WoW tæller med som åben-verden spil? ;-)

Er det noget der kan klares over telefon eller kræver det man mødes med dig? Har rimeligt travlt for tiden så det ville nok være lettest at få presset ind hvis det kan blive over telefonen, men lyder ikke rigtigt som om det er det du sigter efter?

Under alle omstændigheder pøj pøj med specialet.
/Peter
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3 The Insider 16 år siden

Jeg kunne måske godt være fresh! :-) Har snart spillet 100 timers Fallout 3, har i hvert fald brugt det halve på GTA4 og Oblivion, og nyder at slå gækken løs i inFAMOUS, Prototype og Red Fraction 3. Ligesom så mange andre herinde, går jeg stærkt ud fra :-) Ligesom Peter har jeg dog pænt travlt for tiden, så det kommer lidt an på præcis hvornår og hvordan.
War. War never changes.
Gravatar

#4 Guts 16 år siden

Altså jeg ville jo foretrække at mødes face-to-face, da det virker bedst i en interview situation. Ku I forestille jer Insider lave J.J.Abrams Rap over telefonen?!? Nej vel! ;-)

Ej...spøg til side...! Som sagt så kunne det være fedest at mødes. Helt klart. Men det er ikke noget der skal ske inden for den næste måned (hvis det kan...så ville det selvfølgelig være det bedste), men det er ikke noget der skal ske lige nu og her. Så hvis I kan afse en lille time en dag, så må I meget gerne hive mig i ørerne.
Gravatar

#5 The Insider 16 år siden

Coolio. Det kunne jo f.eks. være fedt, hvis du kunne komme ud til os og overvære os i aktion. Også så jeg ikke behøver forlade min højtelskede sofa...
War. War never changes.
Gravatar

#6 Guts 16 år siden

Helt sikkert!! Det ville jeg jo være rigtig frisk på. Just say when and where...!
Gravatar

#7 The Insider 16 år siden

Niiiiice. Jeg har ferie de sidste to uger i juli, så hvis det ikke er for sent, kunne det være fjong! Kan lige tales, når vi nærmer os.
War. War never changes.
Gravatar

#8 Guts 16 år siden

Cooool! Det passer mig ganske perfekt! Lad os lige snakkes ved der.
Gravatar

#9 davenport 16 år siden

Indrøm det Guts, det er bare for at komme til at røre ved Insider... (Og se hans filmsamling..)
;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 Guts 16 år siden

Skal da ikke afvise at det har jeg da tænkt på. Og jeg er da bestemt ikke ked af det.

Skriv ny kommentar: