Oh, hvor jeg dog gerne ville til Roskilde, men jeg tror ikke, der er penge eller tid til det. Ville ellers gerne have nydt:
Coheed & Cambria Editors HIM Hatesphere Opeth (!!!) Sigur Ròs Skin Tool Trivium Volbeat Roger Waters m.m.m.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#6 - Nu overser jeg din sydende ironi, og erklærer mig enig. Jelling bliver større og større, og igen i år udvides der (kommer selv fra en lille by 6km fra Jelling, og flere i familien er indblandet i festivallen).
Personligt har jeg ikke været der i flere år, musikken er slet ikke i min smag, og jeg har sjældent tid til festival sidst i maj (= eksamen).
#11 - Jeg må lige tælle til ti. Hvordan kan du nævne Tool og Opeth på en liste hvor HIM også står? Jeg kan slet ikke tage HIM's ynkelige "lovemetal" seriøst :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Forresten.. Hvis der er nogle smukke mennesker, der er faste gæster i Skanderborg, så bør de lige kigge her. Festival-ledelsen vil inddrage Skanderborghus og Stadion teltpladsen til deres nye Hotelt initiativ.
En af mine venner, ham der står bare ungsmukfest.dk, er i dialog med Festivalledelsen, og de er efterhånden blevet klar over, at det de gør ikke er helt smart.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#12 Selvom jeg er oprindelig er fra Vejle har jeg kun været med til Jelling Festival een gang før, men det var nu en kæmpe succes. Men du har ret festivalen er vokset eksplosivt de sidste par år. Fredag aften ser da ikke helt tosset ud: Kashmir / Gnags / Texas læg hertil sol og sommer (forhåbentlig), fadbamser og et gensyn med en masse gamle sjukker og sjukinder fra Vejle og omegn - jeg glæder mig :)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Jeg havde overvejet Roskilde i år, fordi der virkelig kommer nogle fede navne.. men, så kom jeg til at tænke på at jeg er blevet lidt for magelig de sidste par år og faktisk foretrækker at sove i min egen seng. :)
#11 filmz-yoshimura 19 år siden
Coheed & Cambria
Editors
HIM
Hatesphere
Opeth (!!!)
Sigur Ròs
Skin
Tool
Trivium
Volbeat
Roger Waters
m.m.m.
#12 dyg 19 år siden
Personligt har jeg ikke været der i flere år, musikken er slet ikke i min smag, og jeg har sjældent tid til festival sidst i maj (= eksamen).
#11 - Jeg må lige tælle til ti. Hvordan kan du nævne Tool og Opeth på en liste hvor HIM også står? Jeg kan slet ikke tage HIM's ynkelige "lovemetal" seriøst :/
#13 dyg 19 år siden
En af mine venner, ham der står bare ungsmukfest.dk, er i dialog med Festivalledelsen, og de er efterhånden blevet klar over, at det de gør ikke er helt smart.
#14 wiseguy 19 år siden
Fredag aften ser da ikke helt tosset ud: Kashmir / Gnags / Texas læg hertil sol og sommer (forhåbentlig), fadbamser og et gensyn med en masse gamle sjukker og sjukinder fra Vejle og omegn - jeg glæder mig :)
#15 läkerol 19 år siden
#16 filmz-Kadann 19 år siden
#17 Spanner 19 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#18 mr gaijin 19 år siden
#19 filmz-michaell 19 år siden
#20 McPeter 19 år siden