Gravatar

#101 filmz-Kadann 19 år siden

Lækker liste.

Der er alligevel en god bunke at starte med. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#102 DarkLight 19 år siden

Jeg har svært ved at overskue listen. Nogen der har bud på must have titler?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#103 elwood 19 år siden

#100 Jeg tror fokus mest er på Styringen, glæder mig til at kaste mig i dækningen bag møblerner og kaste med hånden faretruene ind mod mit tv hehe.

Patriarch [url=

Btw jeg regner ska ha 3 spil til launch, satser jeg på.

The Legend of Zelda : Twilight Princess (ehmm er det ikke åbenlys? hehe)

Red Steel (virker yderst intressant, og også det spil der mest er i fokus, med hensyn til styringen, som en del tvivler på, jeg skal nu ha spillet i hånden før jeg kan giv min egen bedømmelse, men jeg er positiv udfra det jeg har læst/set indtil videre)

Rayman Raving Rabbids (er vild med Michael Ancel's spil)

og til Virtuel console, jaa jeg må jo nok lige prøve Mario64 og se om magien stadig er der 8-)

Excite Truck var det ikke også Launch ?

men ellers Darklight, vil jeg nok sige hvertfald Zelda, hvis du kan li de spil, og så Red Steel, nok mest Red Steel, hvis man ikke finder Zelda Spillene så intressante.

Og så har jeg aftalt med en af mine venner, som jeg måske overtaler til at få en Wii, han er mest intresseret i Virtual Console, og Zelda, men vi satser på at mødes den 8. Dec. hvor jeg henter min Wii, og så skal vi ellers bare ha det sjovt til langt ud på natten.

Evt med en masse go nintendo musik, hehe han har en stor lidenskab for nintendo musik, og jeg er også blevet ret hooked på det, især når de tager klassiks nintendo musik og udsætter for et hel japansk Symfoni orkestre, damm det lyder godt.

Jojo 8. Dec. skal nok blive go, men jeg glæder mig da også til her i Nov. at høre amerikanernes reaktion.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#104 DarkLight 19 år siden

Den 8 er self. lige midt i min julefrokost. Har du forudbstilt?

EDIT: Og hvornår er deres november launch?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#105 elwood 19 år siden

17 dage 17 timer 27 min og 50 sec. for lidt siden

hvilket jeg får til den 19 Nov. 8-)

Og ja jeg har forudbestilt min Wii

Julefrokost, det er da oplagt, så kan man spille fuldemands Red Steel.

Ubisoft "as you can see here the controls are really great, and smooth, and the reason the Aiming sigth is runny wild, on my screen is because I'm Drunk Hik!"

Wiiii!!!
Gravatar

#106 DarkLight 19 år siden

Hvor har du forudbestilt og hvad er prisen? Men ja, det er oplagt :P
Gravatar

#107 elwood 19 år siden

#106 altså prisen kender man ikke hel præcis, men jeg forudbestilte i Eb games, og sku lægge 300 kr. som man jo får igen, og de har prisgaranti, så jeg ser ikke noget problem, det var også her jeg fik min Gamecube i sin tid.

Eneste jeg ved er jo den der pris på 249 Eur. men det er jo før alt muligt afgift og diverse går jeg udfra.
Gravatar

#108 McPeter 19 år siden

#103 + jer andre: Vil lige komme med et par kommentarer til Europe Launch-listen.

For det første vil USA, men ikke Europa, få spillene Excite Truck og Trauma Centre fra start, hvor vi må vente til starten af næste år.

Japan får en større mængde Virtual Console spil (19 flere end USA), men heldigvis får Europa også Donkey Kong Country - det gør USA ikke. Til gengæld er jeg ret jaloux på at Japan får Street Fighter II - en af mine favoritter. :-)

Nu får jeg den ikke til præmieren, men de spil jeg skal have bliver:
* Zelda (!)
* Red Steel
* Donkey Kong Country (SNES)
* Golden Axe (Sega Mega Drive)

Derudover kunne jeg nok godt også finde på at skaffe Madden'07 (og måske Tony Hawk). Senere vil jeg nok også godt prøve det nye Mario - synes faktisk det ser ret sjovt og udfordrende ud. Undrer mig egentligt at Mario ikke udgives som bundle ved launch - det plejer Nintendoer jo at gøre! :-)
Og det mario-agtige fodboldspil ser også vildt sjovt ud - kan bare ikke huske hvad det hedder. Men det skal jeg helt sikkert have fat i.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#109 elwood 19 år siden

#108 Mario Strikes mener jeg.

Golden Axe ahh ja, det skal også tjekkes ud, så kan jeg more mig med at gennebanke de små dværge for health potions igen hehe.

Og ja Mario plejer jo at være launch, dog ikke sikker på han var det til Gamecuben, mener det var Luigis mansion. Men ja Mario Galaxy ser ret underholdene ud, selv om jeg blev lidt skræmt i starten da jeg så det ikke foregik som i god egamle mario64, men det har jeg vænnet mig til og glæder mig meget til det nu.

At det så er Zelda vi får til Launch(som jeg har set i en bundle udgave, se tidligere indlæg i tråden) skal du slet ikke høre nogle klager over fra mig af 8-)
Gravatar

#110 elwood 19 år siden

Speaking of GTA

Ved godt den har været i sjove indlæg tråden også, men jeg synes den fortjener et link til

GTA som Jack Thompson ville godkende...måske

Skriv ny kommentar: