Gravatar

#11 elwood 19 år siden

Så venner, fik jeg lige spillet lidt af R demo'en, damm det er tight gameplay, Cover funktionen fungere über godt, og ens team er ret intelligent.

Rapelling er mega cool, og især at smadre gennem et vindue, those Terroist diden't see what hit them.

Det er hermed røget op på min to buy list, selv om det godt nok lå der i forvejen.

Styringen med Controlleren fungere fantastisk, havde ingen problemer med noget på det punkt.

#9 Hehe ja det ser ikke dårlig ud, og bare ordet Co-op får mit mundvand til at løbe hehe, helle for at være psykopaten 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 CKY 19 år siden

#11 fair nok... ham den anden har et giga sejt ar... så ham tager jeg da bare... hehe
Gravatar

#13 elwood 19 år siden

Btw med al den snak om Hitman i den forige tråd.

Real Life

Hehe det sjoveste er nu at se folk's reaktioner 8-)

Især i starten hvor der lige byttes plads.
Gravatar

#14 filmz-NeoDk 19 år siden

Jeg venter på Dark Messiah of Might and Magic udkommer...

Spillede demoen og blev forelsket :D
Gravatar

#15 elwood 19 år siden

#14 hehe yep det skal nok blive underholdene, det sku jo komme her den 27 October.
Gravatar

#16 Patriarch 19 år siden

Lol... Det håber jeg også :)

Omend jeg lidt synes han er et one-hit wonder. Eller rettere - jeg synes hans Hitman 2 musik var rigtig fedt, især requiemet. Men resten af hvad han laver findes der tusinder der kan gøre lige så godt.

Har fået DL'ede Rainbow 6 demoen, men kun lige tændt for det for lige at se det. DAMN der er saft og kraft i de våben! Lyden og grafikken er bare så voldsom! Love it
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#17 myggen 19 år siden

#14: Så spørger jeg lige dumt: Hvilke platforme kommer det til?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#18 elwood 19 år siden

#16 agree hitman Silent Assasin, havde et rigtig fedt score, men nu er jeg også en sucker for Episke score's MGS serien nævner jeg bare igen, Harry gregson Williams kan altså noget med hans musik, der giver mig kuldegysning gang på gang.

Btw. musikken i første Level i Double Agent er også ret fed, havde et link til det før, men det er væk igen desværre.

#17 Pc, Pc og Kun Pc.
Gravatar

#19 Patriarch 19 år siden

Indeed. Det der electronica can være cool nok - men altså ikke noget du skal være Guds gave til musikken for at lave :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#20 elwood 19 år siden

hehe electronica, er det sådan du betegner MGS, eller hentyder du til Jesper Kyd's Syre trance musik fra Hitman 3
8-)

Skriv ny kommentar: