Hehe Penny-arcade er fast læsning hos mig, og i forb. med Battlefield 2142 som gør brug af advertising ingame, udfra dte man kigger på nettet, synes jeg lige den her sku linkes til.
#33 - hehe. Ja hørte godt om det her forleden. Nogen der har et screenshot hvor man kan se det? Det måtte jo komme og selvom det er irriterende for spillerne, så er det sgu da genialt fundet på fra deres side af...
Håber bare det holdes i et nogenlunde probert niveau, selvom der nok er nogen der skal komme til at over-do-it. :-(
Selv om GRAW er et fedt spil, så vil jeg heller ha Assasins Creed før, men man kan jo håbe på at de så udnytter tiden til at finpudse det endnu mere.
#34 jeg tror Ingame advertising bliver det nye "hotte" kunne forstille mig sponcor aftaler og diverse, især inde for Den professinelle Spil liga, lidt ligesom med Banner på stadions.
at jeg så helst ser mig fri for det, er en anden sag 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Som kom der lidt gang i nostalagien skal jeg love for i hvad laver du tråden, og lade mig da straks føre den her over, for at fortsætte snakken.
Nogen som kan huske jeg tror det var til c64 et spil der hed International Ninja, mener jeg, jeg kan huske det var meget forud sin tid, synes jeg hvertfald, det var en 2d scroller så vidt jeg husker, der var noget om at der sku komme en efterfølger, men den blev vidst cancelled til pc for en hel del år siden.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Der var International Karate (IK+) hvor man spillede 1 vs 1 - og så var der Last Ninja-spillene hvor man gik rundt i en 3D-agtig verden og fandt grej og kastede med kastestjerner.
Mit favoritspil var dog til amiga mener jeg, hvor man går rundt som en ninja, men man har også en hvid ulv man kan sende i forvejen mens man gemmer sig bag en kasse. Nogle baner skulle man kaste med kastestjerner, men det meste af spillet var en 2D-scroller. Fantastisk spil. Spillede det i hvert fald på spillemaskiner dengang... Kan sgu ikke huske hvad det hedder?!
#31 elwood 19 år siden
1 Bit's stilhed, for den triste nyhed 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#32 elwood 19 år siden
Damm jeg hader den mand, og hans synspunkter.
#33 elwood 19 år siden
PA
#34 McPeter 19 år siden
Håber bare det holdes i et nogenlunde probert niveau, selvom der nok er nogen der skal komme til at over-do-it. :-(
#35 elwood 19 år siden
Bugger!
Selv om GRAW er et fedt spil, så vil jeg heller ha Assasins Creed før, men man kan jo håbe på at de så udnytter tiden til at finpudse det endnu mere.
#34 jeg tror Ingame advertising bliver det nye "hotte" kunne forstille mig sponcor aftaler og diverse, især inde for Den professinelle Spil liga, lidt ligesom med Banner på stadions.
at jeg så helst ser mig fri for det, er en anden sag 8-)
#36 elwood 19 år siden
Nogen som kan huske jeg tror det var til c64 et spil der hed International Ninja, mener jeg, jeg kan huske det var meget forud sin tid, synes jeg hvertfald, det var en 2d scroller så vidt jeg husker, der var noget om at der sku komme en efterfølger, men den blev vidst cancelled til pc for en hel del år siden.
#37 McPeter 19 år siden
Men der er tilsyneladende noget der hedder
International Ninja Rabbits
http://www.cpczone.net/index.php?game=490
http://www.lemon64.com/index.php?mainurl=http%3A//...
Mit favoritspil var dog til amiga mener jeg, hvor man går rundt som en ninja, men man har også en hvid ulv man kan sende i forvejen mens man gemmer sig bag en kasse. Nogle baner skulle man kaste med kastestjerner, men det meste af spillet var en 2D-scroller. Fantastisk spil. Spillede det i hvert fald på spillemaskiner dengang... Kan sgu ikke huske hvad det hedder?!
#38 elwood 19 år siden
Ahh IK klassiker, hva var det Q der fik dommeren til at tabe bukserne, og så E til ens modstander eller hvordan var det lige 8-)
Damm jeg har brugt lang tid i venners lag med det spil.
hmm Ninja Gaiden måske, de hel gamle udgaver, kan ikke huske om det kun var på nintendo ?
#39 Patriarch 19 år siden
Var der dommer i IK?
#40 elwood 19 år siden
http://www.zzap64.co.uk/images/screenshots/IK+_Int...