#211 hehe yep saa det godt. Men det kan jeg nu leve med, det lyder til hun har gaaet amok med den controller, og det er jo ikke vaerre end man kan saette noget andet i, en gigantisk kaede f.eks. hehe.
"do not play you're wii games without a strap on" ok det lyder saa helt forkert hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
It wouldn't be a true Zelda game without some of the classic themed dungeons, so all those players out there who got stuck in Ocarina's notorious Water Temple should start quaking in their boots!
Argg! hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nu sidder jeg lige og læser lidt om Wii igen, og støder gentagene gange på ordet Component signal, hvad er det lige der menes med det?
På mit tv er jeg da overbevist om jeg ikke har Component signal, det jeg har er S-video, Scart og så det med 3 indgange, tror farverne er gul, hvid og rød ?
Og nu er jeg jo lidt nysgerig for hvad Jeg går glip af når jeg kun har et normal tv, som jeg ikke tror har Component indgang.
Nogen som lige kan "break the facts down for me" hehe
Håber det giver mening det jeg skrev.
#211 DarkLight 19 år siden
#212 elwood 19 år siden
Pros Play the game and be glad you did.
Cons It's essentially a port of a GameCube game.
I can live with that 8-)
VC Screens Golden Axe!
#211 hehe yep saa det godt.
Men det kan jeg nu leve med, det lyder til hun har gaaet amok med den controller, og det er jo ikke vaerre end man kan saette noget andet i, en gigantisk kaede f.eks. hehe.
"do not play you're wii games without a strap on" ok det lyder saa helt forkert hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#213 elwood 19 år siden
It wouldn't be a true Zelda game without some of the classic themed dungeons, so all those players out there who got stuck in Ocarina's notorious Water Temple should start quaking in their boots!
Argg! hehe 8-)
#214 McPeter 19 år siden
Sony indrømmer, at den nye Playstation ikke er kompatibel med alle gamle spil.
http://politiken.dk/it/article199430.ece
bl.a. Gran Turismo 4 (The screen may freeze ) :-((( hvor er det æv - de vil bare have en til at betale de par tusind kr det koster at købe GT-HD. :-(
Liste over flere spil her:
http://www.us.playstation.com/News/Stories/5553
#215 DarkLight 19 år siden
#216 elwood 19 år siden
Nu sidder jeg lige og læser lidt om Wii igen, og støder gentagene gange på ordet Component signal, hvad er det lige der menes med det?
På mit tv er jeg da overbevist om jeg ikke har Component signal, det jeg har er S-video, Scart og så det med 3 indgange, tror farverne er gul, hvid og rød ?
Og nu er jeg jo lidt nysgerig for hvad Jeg går glip af når jeg kun har et normal tv, som jeg ikke tror har Component indgang.
Nogen som lige kan "break the facts down for me" hehe
Håber det giver mening det jeg skrev.
#217 McPeter 19 år siden
Finder lige mere info til dig...
#218 McPeter 19 år siden
se componenent
#219 DarkLight 19 år siden
#220 elwood 19 år siden
Ahh det er Composite jeg har derhjemme, men jeg har også Scart adgang, så hvis tv'et understøtter RGB (tviler meget) så burde jeg ku køre RGB.