Gravatar

#111 DarkLight 19 år siden

Således vågnende man op til en fredag hvor der var sket lidt på den scene vi alle har blikket fæstnet imod:

PS3
- Den klynkende djævel er tilbage
- Der er kommet et lækkert 7 minutters MGS4 klip i HD. Dog kun for insiders?

Wii
- Nintendo har sendt controller-info ud til tredjepart. Lovende for udgivelsesdatoen der hastigt rykker nærmere.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#112 elwood 19 år siden

Kan godt være det ser Kiddie ud, men for satan det er skæg, altså 1'eren var, og "efterfølgeren" ser du til heller ikke at skuffe.

LEGO Star Wars II: The Original Trilogy

#111 excelente 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#113 elwood 19 år siden

#111 Er det GC 2006 Trailer: Ultimate Edition du hentyder til, fordi den kan man hente low res udgaven af jo, i det klip jeg ser, ser man en del mere til kampen med soldaterne før Snake kommer på banen.

De rimelig forsvarsløse over for de der robotter hehe, for satan de går amok, var det et "flyvespark" den lavede mod lastbilen hehe.
Gravatar

#114 DarkLight 19 år siden

Jeg synes stadig de robotter ser tåbelige ud. Muuuh? Attack of the Robot-cows?

Jeg skrev HD traileren kun var for insiders.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#115 elwood 19 år siden

Det lød bare som om du mente der kun var et klip, og at det var i HD, sorry bout that 8-)

hehe tror det er Hideo Kojimas særprægede hurmor der træder i kraft, men ja det er da lidt sært.

Med hensyn til robotterne de er dr da kun for at Raiden("tøsen")kan flænse dem op med sit sværd, han forsøger at rette op på hans fejl i Son of liberty (fejlen, var at han var med)
Gravatar

#116 elwood 19 år siden

Det engelske industrimagasin MCVUK løfter allerede nu sløret for prisen på den lille maskine, der bliver overraskende billig, hvis deres kilde er korrekt.

149 engelske pund bliver prisen på Wii, hvilket betyder at vi nok kan regne med lige omkring 2000 kroner herhjemme, når man tæller skatter og afgifter med.

Udgivelsesdatoen bliver den 24. november, og der skulle være masser af maskiner klar ved launchen.

Nintendo afholder i næste uge pressemøder, hvor de afslører de officielle priser og udgivelsesdatoer i USA, Japan og Europa.

"Noget kunne tyde på det så Blev November, hvis Nintendo altså bekræfter det her den 14 september."
Gravatar

#117 Captain Vallo 19 år siden

Jamen, meget kunne tyde på, at det bliver en Wii, der kommer til at holde én med selskab i juleferien.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#118 elwood 19 år siden

MGS4 extended traileren fra før, nu i HD

MGS4

der er et link over i højre side i bunden der hedder save media der kan man hente den fra.

Der er meget mere stuff inde på www.gametrailers.com

Men jeg vælger bare at nævne navnet så kan folk selv gå ind og kigge hvad der er, i stedet for at poste alt hvad de finder der inde 8-)

fordi så kunne det her hurtig gå hen og bare være en links tråd, og ikke så meget snak 8-)

Gravatar

#119 McPeter 19 år siden

Og så er den diskusion vidst ikke længere:
http://break.com/index/ps3_vs_nintendos_wii.html

:-D :-D :-D
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#120 elwood 19 år siden

#119 damm den var funny, hehe lidt meget skåret ud i pap, men satme sjovt fundet på.

Skriv ny kommentar: