Gravatar

#11 dolphinfriendly 19 år siden

#10 Ja det er satme fedt - eller "Speedball 2"...damn.

Gravatar

#12 El vez 19 år siden

heh ja.. "Icecream! Icecream!"
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#13 chandler75 19 år siden

De nye konsol-spil kan slet ikke hamle op med de gamle C64 eller Amiga spil... "Law of the West", "Wings", "Rick Dangerous", "Summer Games", "Samantha Fox Strip Poker"...

Og hvad hed det platform-spil hvor man skulle skyde arabiske terrorister...?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#14 dolphinfriendly 19 år siden

#13 "Persian Gulf Inferno"?

Mht. 2-player spil på Amigaen kan FIFA spillene godt pakke sammen, når man støver "Sensible Soccer" af! :)

Gravatar

#15 chandler75 19 år siden

# 14 Ja, "Persian Gulf Inferno" :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#16 duuk74 19 år siden

Drenge hvis i er interesserede i at opleve et glimt af fordums storhedstid på Amigaen, så kig her.

Her er en bunke spil til den, find selv flere:
http://www.rom-world.com/dl.php?name=Amiga

Guide:
http://ancient.amiga.hu/review_winuae.html

Shadow of the Colossus? pfft ..bah, giv mig Shadow of The Beast :D
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#17 elwood 19 år siden

North and South til Amiga!

Need I say more?

Det spil har jeg haft det så sjovt med, det har alt fantastisk gameplay, humor i spandevis (f*ucking indianer og hans tomahawk)
og så er det det perfekte spil at hive frem når vennen kom på besøg, ahh ja det var sku tider.

Med hensyn til Ps3, jeg venter også med at købe den i starten, men jeg skal nok ha den på et tidspunkt, men indtil da vil jeg more mig med min Wii.

Cannon Fodder uhh det var også et klassespil.

Rick Dangerous, var det ikke ham den blonde fyr, som både havde et fremtidspil, og så et der mindede ekstrem om indiana Jones, med rullene sten og pisk, det var en platformer den jeg tænker på.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 DarkLight 19 år siden

#16, Uha uha! Væk med de emulatorer! :)

#6 - Bruce: Det ser ikke godt ud. Ville gerne PS3 vandt, og havde faktisk planlagt at købe en på udgivelsesdatoen. Nu ved jeg ikke rigtig...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#19 DarkLight 19 år siden

#17, Hvornår var det nu Wii kom?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#20 elwood 19 år siden

#17 rygterne siger den 2. october

men intet er bekræftet, der kommer dog en stor event mener det er den 14 September hostet af Nintendo, hvor meget mere vil blive afsløret, og måske får vi Reggie at se Danse (just kidding about the last thing)

[url= Galaxy[/url]

nogen vil kalde det kiddie game, men jeg glæder mig afsindigt til at spille det og så Zelda.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: