Jeg kan varmt anbefale ChurchChill i Brorsons kirke på Rantzausgade. Det er to gutter, der løbende udsmykker kirkerummet med forskellige temaer (printplader, blomster, ild o.l.) v.h.a. af 20-30 diasapparater og et par videoprojektorer. Dertil kommer en række DJ's, som spiller elektronisk musik, og så er der normalt placeret madrasser og sofaer på gulvet til at slappe af i. Jeg har været der de sidste par år, og det plejer altid at være en oplevelse at se hele rummet belyst af fx. snekrystaller, mens musikken spiller. Et besøg værd.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#2 - Jeg skal stå for at forvandle vores terrasse til et sci-fi landskab :) Derudover vil det være muligt at se masser udstillinger med vores fotoer, film, musik, malerier, teater og meget mere.
Synes jeg hørte noget i radioen med at der er Kulturnat mange steder i landet. Nogen der ved om der er noget interessant i Odense? De har dog næsten lige haft Open By Night, så nok ikke...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#7 - Nej. Nogle butikker holder åbent, dog typisk i forbindelse med arrangementer, fx. forfattere, der læser højt hos boghandlere. Men ellers er det primært kulturtilbud: Musik, mad, litteratur, foredrag, rundvisninger m.m. En masse foreninger, museer, institutioner holder åbent hus. Fx. havde frimurerne for nogle år siden for første gang åbent for almenheden på en kulturnat; Christiansborg plejer at åbne dørene; der er "spøgelsesvandringer" forsk. steder osv. osv.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#9 Det lyder da som noget vildere noget. Jeg kunne da godt tænke mig at se blandt andet Christiansborg. Det lyder dog til at være svært at se det hele, hvis det kun er en enkelt dag/aften.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#1 filmz-Bruce 19 år siden
Overvejer selv at tage datteren til Nord- og Sydstats opvisning på Tøjhusmuseet med opførelse af slag.
#2 JannikAnd 19 år siden
#3 filmz-Bruce 19 år siden
#4 filmz-Le Samouraï 19 år siden
#5 JannikAnd 19 år siden
Derudover vil det være muligt at se masser udstillinger med vores fotoer, film, musik, malerier, teater og meget mere.
#6 Martindan 19 år siden
#7 filmz-jonasgr 19 år siden
Jeg venter med at tage derover den 4. november i stedet for.
Er det sådan noget Open By Night, hvor alle forretninger holder åbent til midnat og der er noget musik osv.
'Cause I'm evil"
#8 lagoni 19 år siden
#9 filmz-Le Samouraï 19 år siden
#10 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"