Gravatar

#1 filmz-Bruce 18 år siden

Nogle som har planer på fredag, så lad os høre?

Forventer at tage datteren, nevøerne og nogle venner med deres unger på Tøjhusmuseet og se opsætning af Tordenskjolds soldater.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2 akerman 18 år siden

Jeg ved bare at jeg bliver hevet med derind.. men ved ikke hvad der er at se? Bortset fra tinsoldater..:p
Gravatar

#3 caks 18 år siden

overvejer lægemiddelstyrelsen og medicinsk museion[/fagnørd]
Gravatar

#4 lagoni 18 år siden

Jeg har fundet programmet, men det ser ret uoverskueligt ud. Er der ikke noget gratis (eller næsten gratis) man kan se?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5 davenport 18 år siden

Freebee ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 akerman 18 år siden

Nogen der har fundet noget fedt ?
Gravatar

#7 filmz-Le Samouraï 18 år siden

En af mine venner laver visuals i Skt. Lukas' kirke på Frederiksberg. Han plejer at være med til at stå for "Churchill"-arrangementet med DJ's og visuals i Brorsons kirke på Nørrebro (der også bliver afholdt på Kulturnatten), men er blevet headhuntet til at lave det her denne gang. Han er super dygtig og plejer at lave visuals til modeshows og kendte musikeres afterparties i DK m.m., så jeg er sikker på, at det bliver en oplevelse.

Alternativt er netop "Churchill" i Brorsons kirke altid et besøg værd. Der serveres kaffe og kakao, der er hynder og madrasser og gode DJ's, som spiller afslappende, elektronisk musik.

Så regner jeg med at tage på spøgelsesvandring gennem København K med udgang fra Sømandshjemmet i Nyhavn.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#8 akerman 18 år siden

OKay det lyder en del federe end noget af det andet jeg har hørt.. forstenede dinosaur lorte og smølfejagte.. :)

Skriv ny kommentar: