En af mine venner laver visuals i Skt. Lukas' kirke på Frederiksberg. Han plejer at være med til at stå for "Churchill"-arrangementet med DJ's og visuals i Brorsons kirke på Nørrebro (der også bliver afholdt på Kulturnatten), men er blevet headhuntet til at lave det her denne gang. Han er super dygtig og plejer at lave visuals til modeshows og kendte musikeres afterparties i DK m.m., så jeg er sikker på, at det bliver en oplevelse.
Alternativt er netop "Churchill" i Brorsons kirke altid et besøg værd. Der serveres kaffe og kakao, der er hynder og madrasser og gode DJ's, som spiller afslappende, elektronisk musik.
Så regner jeg med at tage på spøgelsesvandring gennem København K med udgang fra Sømandshjemmet i Nyhavn.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#1 filmz-Bruce 18 år siden
Forventer at tage datteren, nevøerne og nogle venner med deres unger på Tøjhusmuseet og se opsætning af Tordenskjolds soldater.
#2 akerman 18 år siden
#3 caks 18 år siden
#4 lagoni 18 år siden
#5 davenport 18 år siden
#6 akerman 18 år siden
#7 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Alternativt er netop "Churchill" i Brorsons kirke altid et besøg værd. Der serveres kaffe og kakao, der er hynder og madrasser og gode DJ's, som spiller afslappende, elektronisk musik.
Så regner jeg med at tage på spøgelsesvandring gennem København K med udgang fra Sømandshjemmet i Nyhavn.
#8 akerman 18 år siden
OKay det lyder en del federe end noget af det andet jeg har hørt.. forstenede dinosaur lorte og smølfejagte.. :)