Gravatar

#1 Kalle Ferm 16 år siden

Jeg har lige fundet Little Big Planet til meget billig penge her
http://www.shopto.net/page.php?page=dettagli&c...

Er der nogen der kender shopto.net, og er erfaringerne gode?
Hvad med i forhold til told og alt det der.

Og så lige i forhold til spillet: Kan man spille 2 på samme maskine? Altså - er det multiplayer?
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#2 filmz-Bruce 16 år siden

#2 Ja det er multiplayer og forrygende morsomt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 filmz-gofferoffer 16 år siden

Det er et fantastisk spil, der gør en dyd ud af sin simple fremgangsmåde. Der er mulighed for co-op og online multiplayer, og det er alt sammen særdeles underholdende.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#4 Kalle Ferm 16 år siden

Lyder superfedt. Takker - har bestilt - så håber jeg at shoptop få den sendt!
Gravatar

#5 filmz-Narniabæver 16 år siden

Det minder mig om Little Big Adventure 1 & 2.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#6 elwood 16 år siden

ahh det vidst kun på navnet, ahh LBA geniale spil.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 Kalle Ferm 16 år siden

Hold da op mand... det spil havde jeg HELT glemt. Sindssygt fedt faktisk.
Gravatar

#8 The Insider 16 år siden

Jeg var også oprindeligt skuffet, da jeg fandt ud af, at LBP havde intet at gøre med LBA. Husker tydeligvis etteren, når man skulle bryde ud af fængslet, og hvor man havde de fire forskellige "humører" at vælge imellem. Og dæleme flot grafik :-) Min Little Big Planet har Amazon i øvrigt sendt i dag - glæder mig til at tage hul på det :-)
War. War never changes.
Gravatar

#9 elwood 16 år siden

This is my angry walk

I to'eren brugte jeg satme lang tid på og stå og fyre bolden i nakken på den lille knægt med slangebøssen ovenover Apoteket var det vidst som altid skød efter mig... møg unge

I øvrigt var det bare fedt og tyre sin bold efter alle folkene og se hvo'en de reagerede på det. 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 The Insider 16 år siden

#9, hehe - jeg fik desværre aldrig rigtig taget hul på LBA2. Men jeg har det liggende, så det må jeg helt sikkert få gjort :-) Hvornår kommer der noget homebrew til PS3'eren, så man kan køre gamle DOS-spil? Jeg kan køre Lucasarts' gamle adventurespil på min PSP! (har gennemført The Dig på den endda :-)) Jeg kan bare tydeligt huske, da både Magic Carpet og LBA udkom på cirka samme tid. Så vidste man i mange uger, hvad man skulle gøre, når man kom hjem fra skole :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: