Det er et fantastisk spil, der gør en dyd ud af sin simple fremgangsmåde. Der er mulighed for co-op og online multiplayer, og det er alt sammen særdeles underholdende.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Jeg var også oprindeligt skuffet, da jeg fandt ud af, at LBP havde intet at gøre med LBA. Husker tydeligvis etteren, når man skulle bryde ud af fængslet, og hvor man havde de fire forskellige "humører" at vælge imellem. Og dæleme flot grafik :-) Min Little Big Planet har Amazon i øvrigt sendt i dag - glæder mig til at tage hul på det :-)
I to'eren brugte jeg satme lang tid på og stå og fyre bolden i nakken på den lille knægt med slangebøssen ovenover Apoteket var det vidst som altid skød efter mig... møg unge
I øvrigt var det bare fedt og tyre sin bold efter alle folkene og se hvo'en de reagerede på det. 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9, hehe - jeg fik desværre aldrig rigtig taget hul på LBA2. Men jeg har det liggende, så det må jeg helt sikkert få gjort :-) Hvornår kommer der noget homebrew til PS3'eren, så man kan køre gamle DOS-spil? Jeg kan køre Lucasarts' gamle adventurespil på min PSP! (har gennemført The Dig på den endda :-)) Jeg kan bare tydeligt huske, da både Magic Carpet og LBA udkom på cirka samme tid. Så vidste man i mange uger, hvad man skulle gøre, når man kom hjem fra skole :-)
#1 Kalle Ferm 16 år siden
http://www.shopto.net/page.php?page=dettagli&c...
Er der nogen der kender shopto.net, og er erfaringerne gode?
Hvad med i forhold til told og alt det der.
Og så lige i forhold til spillet: Kan man spille 2 på samme maskine? Altså - er det multiplayer?
#2 filmz-Bruce 16 år siden
#3 filmz-gofferoffer 16 år siden
#4 Kalle Ferm 16 år siden
#5 filmz-Narniabæver 16 år siden
#6 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 Kalle Ferm 16 år siden
#8 The Insider 16 år siden
#9 elwood 16 år siden
This is my angry walk
I to'eren brugte jeg satme lang tid på og stå og fyre bolden i nakken på den lille knægt med slangebøssen ovenover Apoteket var det vidst som altid skød efter mig... møg unge
I øvrigt var det bare fedt og tyre sin bold efter alle folkene og se hvo'en de reagerede på det. 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 The Insider 16 år siden