Gravatar

#21 filmz-yoshimura 17 år siden

#20 Men nej! Det var en anden bruger med en alt for kedsommelig tilværelse ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#22 gi-jones 17 år siden

Jeg tager altid bare lige en gratisavis med. Men kun til at tørre røv i.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#23 filmz-yoshimura 17 år siden

#22 Det er også papir af en virkelig lækker kvalitet, de bruger - papercuts i mellemkødet ... yessir!

;oP
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#24 Bony 17 år siden

Hvis man sidder for længe på tønden risikerer man at få hæmorider!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#25 HonoDelLoce 17 år siden

Jeg plejer som regel at tage noget sudoku eller krydsogtværs med derud..

Kender i de der turds, der er meeeeeeeeget større end man først antager, så når først man er begyndt tager det en evighed før man hører ploppet ? Og så sidder man der og bliver glasblå i ansigtet? Nøøøj, nogle flotte tal jeg skriver i den tilstand..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#26 Wrangque 17 år siden

Er af den overbevisning at man ikke brude bruge så lidt tid så muligt derude. Det er en grotesk event. Derfor er jeg fast in and out og når slet ikke at tænke på læsning.
Det lyder dog til at jeg går glip af en masse kultur som i andre for når i sidder derude og ville jo nødgit falde tilbage på min gossip, sååå... måske man burde snige et blad med ud... som en test run only!

Anyway... Efter jeg har fået smidt Arrested Development på min Ipod er den alligevel med mig over alt. Dét ser jeg mens jeg er derude, men det ser jeg ALTID, så det gælder ikke.
Gravatar

#27 DarkLight 17 år siden

Ellers kan man med fordel indføre lokumsskak. En mini-skak spil og en eller anden ting der angiver om det er hvid eller sort's tur :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#28 elwood 17 år siden

#27 eller sænke slagskib med mere interaction.

Eller en alternativ form for Uno, hvor man udsikfte udråbet uno, med det man nu lige sidder og laver på tønden.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#29 Wrangque 17 år siden

Ingen tvivl om at det nye er "Samtale Lokummet". Så er der slet ikke brug for læsningen når vi kan diskutere verdens situationen med de andre lukums gængere.
Gravatar

#30 elwood 17 år siden

Dette er et Ole og Lotte lokum

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: