Yessir! Hvad slæber I med af lekture, når I skal på tønden og meditere en times tid for at blive fri for ungerne eller katten eller opvasken?
Personlige favoritter: Sweden Rock Magazine Empire Weekendavisen Tegneserier (Preacher og Y: The Last Man kan anbefales) En god bog - et enkelt kapitel kan men vel få ro til!(i øjeblikket Sergey Lukyanenkos Nightwatch)
Andre bud?
Eller I lider måske af premature defecation, så I end ikke når at læse ugens WulffMorgenthaler, før der skal tørres? Eller skal der presses så hårdt, at I er nødt til at have fat om kanten af badekarret med begge hænder, så I ikke kan læse andet end vaskeanvisningerne på bademåtten mellem jeres knæ?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-yoshimura 17 år siden
Personlige favoritter:
Sweden Rock Magazine
Empire
Weekendavisen
Tegneserier (Preacher og Y: The Last Man kan anbefales)
En god bog - et enkelt kapitel kan men vel få ro til!(i øjeblikket Sergey Lukyanenkos Nightwatch)
Andre bud?
Eller I lider måske af premature defecation, så I end ikke når at læse ugens WulffMorgenthaler, før der skal tørres? Eller skal der presses så hårdt, at I er nødt til at have fat om kanten af badekarret med begge hænder, så I ikke kan læse andet end vaskeanvisningerne på bademåtten mellem jeres knæ?
#2 DarkLight 17 år siden
Jeg læser Steen & Stoffer.
#3 Guts 17 år siden
Læser også GameReactor bladene derude. Det er også behagelig læsning.
#4 intak 17 år siden
#5 Benway 17 år siden
#6 Guts 17 år siden
'Det lille trykkeri'!
Alletiders udtryk.
#7 filmz-bullettooth 17 år siden
#8 filmz-sanjo 17 år siden
#9 Michael Andersen 17 år siden
#10 dyg 17 år siden
- Ingeniøren
- Blandede Ace Mag
- Læren om Vin (fik jeg af min farfar, der er lidt af en connaisseur)