Jeg skal lige have smidt noget powerpoint sammen og har brug for nogle lydeffekter - er der nogen der lige hurtigt kender nogle gode spam-fri og gratis sider til sådan noget?
Har brug for følgende lyde: - Legende børn - Gyser-bad-scenen med skrig og de der aggressive violin(?)-lyde (har aldrig set den originalt - er det the Shining den er fra? behøver ikke være ægte lydeffekt, men bare noget der minder om) - Snorkelyde - Trope/jungle lyde - En puls der ender med at lave flat-line
Jeg downloadede engang nogle "pakker" med lyde gennem limewire.. Ved ikke om de var ulovlige at hente, men der var hvert fald omkring 1000 lydeffekter i sådan en pakke.. Det eneste minus var bare at filerne hed eksempelvis "soundfx00023" og soundfx00024" osv.. Så man skulle høre det hele igennem for at finde noget man eventuelt kunne bruge :)
#1 McPeter 16 år siden
Jeg skal lige have smidt noget powerpoint sammen og har brug for nogle lydeffekter - er der nogen der lige hurtigt kender nogle gode spam-fri og gratis sider til sådan noget?
Har brug for følgende lyde:
- Legende børn
- Gyser-bad-scenen med skrig og de der aggressive violin(?)-lyde (har aldrig set den originalt - er det the Shining den er fra? behøver ikke være ægte lydeffekt, men bare noget der minder om)
- Snorkelyde
- Trope/jungle lyde
- En puls der ender med at lave flat-line
På forhånd tak!
/Peter
#2 BN 16 år siden
Nej, den er fra Hitchcock-filmen 'Psycho'.
#3 McPeter 16 år siden
Er ikke så god til gyser film hehe...
#4 frankdrebin 16 år siden
#5 frahm-2 16 år siden
#6 McPeter 16 år siden