Gravatar

#1 Kalle Ferm 17 år siden

En dame, der også parkerer på den fællesparkeringsplads, hvor jeg parkerer, mener at jeg har ramt hendes bil - hvilket jeg ikke har! Hun mener at kunne se, at der er en ridse i min forskærm, der passer med en i hendes... Whatever...

Nå, men hun har taget nummeret fra min nummerplade og ringet til politiet - og har der fået oplyst mit telefonnummer, så hun kunne ringe og brokke sig (Det får hun intet ud af, skal mødes med hende fredag morgen.

Må politiet bare sådan give mit nummer væk?
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#2 filmz-vassago 17 år siden

Nej det må det ikke, såvidt jeg ved, så er det ikke tilladt at videregive informationer fra CRM til privatpersoner. Hvis det ikke er tilladt, så skal du indgive en klage.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 filmz-fughs 17 år siden

Ja det er fuldt lovligt.
Gravatar

#4 filmz-fughs 17 år siden

Hvis der er belæg for det, selvf.
Gravatar

#5 filmz-vassago 17 år siden

Nej, jeg læste også lige lidt om det: http://www.politi.dk/da/aktuelt/folketingspoergsma...
Hvis jeg har forstået alt det legal-mumbo-jumbo, så er det nu sådan, at det vist kun er "hemmeligt" hvis du er navne- og adressebeskyttet. Men jeg kan meget vel have misforstået det :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#6 gi-jones 17 år siden

Så må du nok bare håbe at hun ikke er fra HA.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 MadMartigan 17 år siden

Det er jo ren Seinfeld!

Vent nu til fredag, så er hun pludselig smask lækker. Så "kommer" det hele af sig selv...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#8 Michael Andersen 17 år siden

... lige indtil han opdager at hun har: [i]"The hands of a man. It's like a creature out of Greek Mythology, I mean, she was like part woman, part horrible beast."[i]
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#9 filmz-jonasgr 17 år siden

#6 Ja det må du nok sige.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#10 Kalle Ferm 17 år siden

Haha, ih, tak for jeres gode kommentarer. ;-)
Hvis det er hende, vi tror det er, så er der ingen laber dame fredag morgen - men en sur læge, der har praksis i samme bygning som vi bor i. Hun har ofte givet en masse bøvl, så hvis det er hende, hun får det glatte lag.

Hmm... er lidt overrasket over at det tilsyneladende er lovligt at give mit nummer væk!
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.

Skriv ny kommentar: