Dette er intet mindre en ussel propaganda for min debut bogudgivelse der er lige på trapperne.
Min digtsamling "Kaptajn Satan - Mellem Hverdag og Helvede" udkommer d. 1 November, på forlaget Ravnerock.
Det er rocknroll lyrik og lyddigte der som titlen antyder med en skøn blanding af moden gammelmandsrock og dyster fanden i voldsk ungkarlerock tager temaerne Religion, liv-død, mord, himmel-helvede, fortvivlelse/mistro-længsel og frelse-forbandelse, med kvinder og kærlighed i centrum dei mere dystre og tragiske eller længselsfulde skæbnesvangre rammer.
og på rygtebørsen og forhandlingsplan hviskes der allerede om en et samarbejde om en filmbog med en etableret filmz.dk anmelder. men dette er slet ikke officielt endnu :)
#1 Martindan 18 år siden
Dette er intet mindre en ussel propaganda for min debut bogudgivelse der er lige på trapperne.
Min digtsamling "Kaptajn Satan - Mellem Hverdag og Helvede" udkommer d. 1 November, på forlaget Ravnerock.
Det er rocknroll lyrik og lyddigte der som titlen antyder med en skøn blanding af moden gammelmandsrock og dyster fanden i voldsk ungkarlerock tager temaerne Religion, liv-død, mord, himmel-helvede, fortvivlelse/mistro-længsel og frelse-forbandelse, med kvinder og kærlighed i centrum dei mere dystre og tragiske eller længselsfulde skæbnesvangre rammer.
læs mere her på http://martindan.smartlog.dk/kaptajn-satan---melle...
og på rygtebørsen og forhandlingsplan hviskes der allerede om en et samarbejde om en filmbog med en etableret filmz.dk anmelder. men dette er slet ikke officielt endnu :)
#2 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#3 evermind 18 år siden
Stort tillykke samt mine bedste ønsker for succes med den! Det må være en fed fornemmelse! :)
#4 Bony 18 år siden
Jeg synes da det lyder ganske interessant. Ville der være mulighed for eventuelt købe en signeret udgave..? ;)
#5 Winniepooh 18 år siden
Et KÆMPE tillykke...
#6 Æsop9000 18 år siden
#7 Martindan 18 år siden
#4 du skulle gerne kunne købe/bestille den gennem forlagets hjemmeside
http://www.ravnerockforlaget.dk/
ellers drop mig en PM og så ordner vi den gennem mig på den vinkel. og jo naturligvis signerer jeg :)
#8 Captain Vallo 18 år siden
=D
Tillykke!!!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#9 rockysds 18 år siden
#10 Martindan 18 år siden
jeres ord varmer.