Jeg har fået en forespørgsel fra en gymnastikunderviser, der mangler en metode, hvorpå hun kan lægge numre ned på sin PC, redigere i dem (dvs. hun skal kun bruge visse dele af numrene til bl.a. en opvarmningssekvens) og lave fade mellem numrene.
Jeg aner ikke en sk.. om den slags, men det må der da helt sikker være en af jer filmzbrugere, der gør.
Hvilket program skal man vælge (and keep it simple!)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#2 Hun er villig til at betale i omegnen af en plov.
Jeg tror, hun kører XP, tyvärr.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-yoshimura 19 år siden
Jeg har fået en forespørgsel fra en gymnastikunderviser, der mangler en metode, hvorpå hun kan lægge numre ned på sin PC, redigere i dem (dvs. hun skal kun bruge visse dele af numrene til bl.a. en opvarmningssekvens) og lave fade mellem numrene.
Jeg aner ikke en sk.. om den slags, men det må der da helt sikker være en af jer filmzbrugere, der gør.
Hvilket program skal man vælge (and keep it simple!)
#2 Patriarch 19 år siden
#3 lasse78 19 år siden
Er der ik os noget der hedder kristal.
Sus hellere ind på http://www.aage.dk/ og spørg der. De har 100% et svar til dig der inde.
#4 filmz-yoshimura 19 år siden
Jeg tror, hun kører XP, tyvärr.
#5 lasse78 19 år siden
Ellers kan hun vel få en mindre version af cubase for omk 1500.
Der er også nogle brænder programmer som kan klare den opgave.
#6 davenport 19 år siden