#1 du kan lave en fantastisk mini "armbrøst" af en tøjklemme og en Elastisk.
Kan skyde med tændstikker, og papir clips 8-)
Self. lidt mere farligt, men hvis man skyder folk i nakken med tændstikker, sker der intet. Det også genialt til folk med striktrøje på, meget skægt at se hvor mange tændstikker man kan nå og skyde i folks tøj før de opdager det hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nå, men for at blive lidt ved topic (eller blive lidt ved off topic?!), så har BR nogle billige kopi-produkter (der ikke er ret billige), måske man bare skulle købe sådan en.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Lad os høre hvordan det går med de billige kopier.
Ang. Elwoods løsning, kan du så ikke beskrive nærmere hvordan? OG så har tændstikker vel den fordel, at de kan antændes inden affyring? (kræver måske stormtændstikker for det helt gode resultat)
Jeg kan anbefale et stk papirklips, omfavnet af papir og til sidst tape. Man kan evt smide en tegnstift i spidsen for at gøre den rigtig modbydelig. Hmmm mærkeligt at ingen gad lege med mig i folkeskolen....
#8 Jeg tror du ville komme det fint ud af det med min gamle klassekammerat Jeppe. Han har blandt andet taget en Tazer, en springkniv, luftpistol, peberspray og en desarmeret håndgranet (med alt bang-bang tingene fjernet) med i skole :-)
#1 dyg 18 år siden
Skal have en nerf-gun her til kontoret, så jeg ville lige smutte forbi Århus C i dag, hvis jeg kunne finde en gun et sted.
#2 elwood 18 år siden
Kan skyde med tændstikker, og papir clips 8-)
Self. lidt mere farligt, men hvis man skyder folk i nakken med tændstikker, sker der intet. Det også genialt til folk med striktrøje på, meget skægt at se hvor mange tændstikker man kan nå og skyde i folks tøj før de opdager det hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 davenport 18 år siden
#4 Confused101 18 år siden
#5 dyg 18 år siden
#6 myggen 18 år siden
Ang. Elwoods løsning, kan du så ikke beskrive nærmere hvordan? OG så har tændstikker vel den fordel, at de kan antændes inden affyring? (kræver måske stormtændstikker for det helt gode resultat)
#7 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 PredatorX 18 år siden
#9 Confused101 18 år siden
#10 PredatorX 18 år siden
Hahahaha! Ja stik mig hans nummer. Han lyder som en hyggelig fætter hehehe