Gravatar

#1 Outbound Sith 18 år siden

TV2 Zulu afholder et stort gravølsarrangement for deres NFL-sendinger på Park i København fredag d. 26. januar.

Det kunne man da nemt fristes af... :)

http://sporten.tv2.dk/nfl/article.php/id-5831280.h...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#2 inflector 18 år siden

sq trist det skal over på viasat, frygter lidt for hvad det er for nogle klangskaller der skal kommentere det og reklamer midt i udsendelserne...
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#3 filmz-grev_michal 18 år siden

Har det desværre ikke mulighed for at komme, jeg følger jo NFL slavisk hele året rundt :-) Hawk fan på 14 år *s*

Ja det er brandærgeligt at tv2 tabte rettighederne 1-2 år siden, men der er trods alt lidt håb om at NFL kommer i en eller anden form på de to nye sports 2 kanaler. Spørgsmålet bliver jo så bare om hvilke værter der kommer til ;-(
Gravatar

#4 Spanner 18 år siden

Det har bare at komme på TV2 Sport, hvis den ellers kommer i luften.

Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal gøre af mig selv søndag aften i vinterhalvåret, hvis ikke NFLming og Falkeøje skal kommentere NFL mere
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#5 dyg 18 år siden

Jeg så meget hellere NFL med de originale amerikanske kommentatorer. Tjo, de to gamle tosser (Jimmy & Claus) er meget sjove til tider, men jeg så nu hellere nogle mere kompetente kommentatorer.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 inflector 18 år siden

De gange jeg har set NFL med amerikanske kommentatorer, har nu ikke imponeret mig specielt meget. Synes Claus Elming er dygtig og vidende, men hans bror er jeg nu ikke så glad for.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#7 filmz-grev_michal 18 år siden

Jeg ser ofte nfl på espn, nfl network, fox,cbs og nbc...Det er jo begrænset hvad zulu har haft rettigheder til at vise.

-og til dato foretrækker jeg stadig Claus Elming. Han ved enormt meget om nfl - men istedet for at være en fact maskine giver han ofte tingene et humoristisk spind. Jeg kommer til at savne ham ;-/
Gravatar

#8 dyg 18 år siden

Ja, Claus er fin, men han mangler noget faglig modspil, og det kan mange af de amerikanske stationer byde på.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 Martindan 18 år siden

hmm... som doktor af gonzo bør jeg næsten være på park d. 26.... alt andet ville næsten være forkert.
for cryin' out loud......
Gravatar

#10 filmz-jonasgr 18 år siden

#8 Det er så godt nok, at Jimmy ikke prøver på at lyde som en der ved en helt masse om det.

Jeg ser ikke Nfl så tit, kun en enkelt kamp i ny og næ. Jeg er derfor fint tilfreds med kommentatorerne på Zulu. Alt det taktiske går jeg ikke op i. Det er bare at få bolden ned i den anden enden, så mange gang så hurtigt som muligt. Men der er jo andre son så synes det taktiske er spændende.

Det er jo egentlig også det de bruger det meste af deres tid på, at stå og "glo" som Letterman vist sagde det :)

Men fair nok, jeg er selv meget opslugt af det der på amerikansk vil hedde "Soccer", så forstår godt dem som en gang imellem er lidt fanatiske omkring det.

Og nu fik jeg så skrevet et langt indlæg, om noget som egentlig skulle have været kort :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: