Gravatar

#1 Patriarch 18 år siden

Hejsa... Jeg har komponeret en action-fanfare - efter at have arbejdet på det så længe har jeg svært ved at høre om de mange elementer forvirer eller om det er cool...

Med andre ord er der en masse instrumenter i orchestret som laver altmuligt på en gang (hvilket de burde). Dette er dog meget svært, så giv lige en lægmands mening tak :)

www.marcussenmusic.com/fanfare.mp3
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 lyspunkt 18 år siden

Jeg har nu hørt den en 5-6 gange og mit indtryk er at de første 6 sekunder ikke passer sammen med resten af fanfaren. Indtil det egentlige tema slår igennem virker den lidt rodet.

Den kunne til gengæld godt være lidt længere i den anden ende, hvor den arbejder sig op men så pludselig stopper istedet for liiige at gå en tand højere.

Talt som en lægmand, og ment som positiv kritik ;)
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#3 Patriarch 18 år siden

Jeps. Starten er andlerledes fordi dem skal starte ud mere som almindelig action musik...

Primært er det en tema test til nogle udgivere så det skulle helst lyde rimelig spas!
Gravatar

#4 thomas040 18 år siden

hvad er det nu for nogle samples du bruger?!??!?!?!?!?!?
vienna????

hvad hedder de... de lyde er jo fantastiske...
http://www.davidbuus.dk

hvis du ikke allerede har tjekket min musik:)
Har du brug for noget hjælp med at få dit site op ad køre må du sige til...:) syntes det er fedt det du laver
Failure is a zero out.
Gravatar

#5 Patriarch 18 år siden

Ja Vienna Instruments, med undtagelse af trompeterne i sidste halvdel af stykket. De er fra et privat lydbibliotek.

Mht. min hje,eside så er den faktisk lavet. Jeg venter bare på at jeg har lov til at sætte noget af mit nyere musik på den.

Anyway, dem der skulle høre styket var ret glade for det, så det er fedt!
Gravatar

#6 thomas040 18 år siden

godt at høre ... håber det bedste for dig...

hvordan kommer man ind i spilmusik branchen? stor konkurrence?
Failure is a zero out.
Gravatar

#7 Patriarch 18 år siden

Meget stor - nok større end TV branchen da det er spil de fleste unge autodidakte komponister vælger at gå efter først. Det er med det som de fleste andre krative brancher: Ha' noget godt at byde på, ha' et godt netværk - og så den sværeste - held i timing :).
Gravatar

#8 thomas040 18 år siden

Præcis. Jeg er i New York af samme årsag. Prøve at komme ind i tv branchen, men måske var det spilbranchen jeg skulle forsøge.... :)
Failure is a zero out.
Gravatar

#9 Patriarch 18 år siden

Min pointe var, at det måske er endnu sværere :)

Der bliver lavet laaangt mere TV. Et enkelt spil tager årevis.
Gravatar

#10 thomas040 18 år siden

:) I know... Men jeg er jo også helt vild med spil, det kan noget som film ikke kan.
Failure is a zero out.

Skriv ny kommentar: