Hejsa... Jeg har komponeret en action-fanfare - efter at have arbejdet på det så længe har jeg svært ved at høre om de mange elementer forvirer eller om det er cool...
Med andre ord er der en masse instrumenter i orchestret som laver altmuligt på en gang (hvilket de burde). Dette er dog meget svært, så giv lige en lægmands mening tak :)
Jeg har nu hørt den en 5-6 gange og mit indtryk er at de første 6 sekunder ikke passer sammen med resten af fanfaren. Indtil det egentlige tema slår igennem virker den lidt rodet.
Den kunne til gengæld godt være lidt længere i den anden ende, hvor den arbejder sig op men så pludselig stopper istedet for liiige at gå en tand højere.
Talt som en lægmand, og ment som positiv kritik ;)
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
hvis du ikke allerede har tjekket min musik:) Har du brug for noget hjælp med at få dit site op ad køre må du sige til...:) syntes det er fedt det du laver
Meget stor - nok større end TV branchen da det er spil de fleste unge autodidakte komponister vælger at gå efter først. Det er med det som de fleste andre krative brancher: Ha' noget godt at byde på, ha' et godt netværk - og så den sværeste - held i timing :).
#1 Patriarch 18 år siden
Med andre ord er der en masse instrumenter i orchestret som laver altmuligt på en gang (hvilket de burde). Dette er dog meget svært, så giv lige en lægmands mening tak :)
www.marcussenmusic.com/fanfare.mp3
#2 lyspunkt 18 år siden
Den kunne til gengæld godt være lidt længere i den anden ende, hvor den arbejder sig op men så pludselig stopper istedet for liiige at gå en tand højere.
Talt som en lægmand, og ment som positiv kritik ;)
#3 Patriarch 18 år siden
Primært er det en tema test til nogle udgivere så det skulle helst lyde rimelig spas!
#4 thomas040 18 år siden
vienna????
hvad hedder de... de lyde er jo fantastiske...
http://www.davidbuus.dk
hvis du ikke allerede har tjekket min musik:)
Har du brug for noget hjælp med at få dit site op ad køre må du sige til...:) syntes det er fedt det du laver
#5 Patriarch 18 år siden
Mht. min hje,eside så er den faktisk lavet. Jeg venter bare på at jeg har lov til at sætte noget af mit nyere musik på den.
Anyway, dem der skulle høre styket var ret glade for det, så det er fedt!
#6 thomas040 18 år siden
hvordan kommer man ind i spilmusik branchen? stor konkurrence?
#7 Patriarch 18 år siden
Meget stor - nok større end TV branchen da det er spil de fleste unge autodidakte komponister vælger at gå efter først. Det er med det som de fleste andre krative brancher: Ha' noget godt at byde på, ha' et godt netværk - og så den sværeste - held i timing :).
#8 thomas040 18 år siden
#9 Patriarch 18 år siden
Der bliver lavet laaangt mere TV. Et enkelt spil tager årevis.
#10 thomas040 18 år siden