Damn!!! Hvilket dreamteam Obama har samlet omkring sig. Selv om han mislykkes som præsident, kan det næsten kun blive 10-fold bedre end de sidste 8 år.
Jeg er utrolig spændt på fortsættelsen!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg er helt enig med bruce. At dømme ud fra hvad jeg indtil videre har læst om holdet, kan vi kun gå bedre tider i møde (7-9-13). :) Og jeg er meget spændt på at se Clinton som Udenrigsminister (selv om det havde været sjovere med Clint'en)!
#2 Jeg tror kloden er ROCK BOTTOM lige nu :) og jeg er sikker på næste år bliver et formidabelt lorte år for Danmark, hvor stigende arbejdsløshed og økonomisk kaos råder.
Men ser man det lidt "udefra", det såkaldte populære helikopterview, så SKAL hver generation fucke up. De sidste 5 år har været et katastrofalt narcissistisk egotrip, hvor friværdi, samtalekøkkener og fire rejser om året har været de store bekymringer for familien Danmark. Jeg er på ingen måde imod kapitalisme eller liberalisme, men imod at mennesker tænker med røvhullet istedet for hjernen og ih du milde, hvor har jeg set Claus Borre mundævl flyde ud af det bagerste.
Kriser får historisk det bedste frem i mennesker og vi har i den grad brug for én til at få folk til at reflektere frem for at forbruge!
Sagde han ... og bestilte flere film :-/
Tja man kan aldrig spå om fremtiden og hvilke kriser der vil opstår. For kriser vil der opstå og Obama vil lave sine fejltrin ligesom alle andre præsidenter, det bliver dog spændende at se hvordan han håndterer disse problemer. Jeg er ikke selv så begejstret for Hillary, men det er mere personen end politikken. Hun har en helt igennem irriterende stemme. Nogle overraskelse er det dog ikke for mig, da Obama gerne vil have en bred opbakning og et bredt samarbejde.
Den største hurdle de stor overfor ligenu er finanskrisen og det er Obama også godt klar over. Det er en hård nød at knække og han vil helt sikkert komme til at skuffe nogle på området, hvilket er en af grundene til at har sammensat sit hold som han har gjort. En anden person og andre kriser der skal håndteres. Jeg er rigtig glad for Obamas fremtoning og hans åbenhed. Hvis der er noget der mangler i politik er det åbenhed og samarbejde. Mange politikere glemmer den sidste del og kører politik for politikkens skyld. Så samarbejde er nøgleordet og der tror jeg at Obama er en god person. Men nu er han trods alt ikke den eneste med indflydelse i verden, han er blot en af dem som har en stor del af den.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg sad i weekenden og så tror det var svens eller norsk tv, de sendte hvertfald 60min. hvor de interviewede Obama og hans Kone om fremtiden.
Og altså man holdt bare mere og mere af den mand, når han snakkede fordi det han sagde lød fornuftigt og velovervejet, og humor har manden såmænd også.
Da værten begynder og spørge ind til om hans svigermor skal flytte ind i det hvide hus.
Obama "im not sure I like where this is going, I might have to teach you some things, if we are to continued doing this" hvorefter han giver et stort bredt grin.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 Han har et alvorligt problem nu. The Daily Show går grusomme tider imøde nu. Nu skal man til at researche for at få gode ideer :)
#7 Du har helt ret i, at han ikke er den eneste med indflydelse, for USA er på retur. Men jeg tror til gengæld ikke, at nogen præsident har haft så meget goodwill verden over, inden han påbegyndte sin term. Man må bare krydse fingre for, at han forvalter den godt og at han får lidt medvind.
#9 Læste et interview med ham i Rolling Stone magazine i sommers. Og ja, det er svært ikke at holde af ham. Måske det var fordi jeg læste:
Obama said he had not met Springsteen but that the two had talked over the phone.
"Not only do I love Bruce's music, I just love him as a person," Obama said. "He is a guy who has never lost track of his roots, who knows who he is, who has never put on a front."
He added that, when speaking to the singer, he addressed him by his moniker the Boss. "You've got to," Obama said.
:)
#1 filmz-Bruce 16 år siden
Jeg er utrolig spændt på fortsættelsen!
#2 Notional 16 år siden
Men ja, mon ik vi går lysere tider i møde?
#3 elwood 16 år siden
Jeg ved kun at en del er overrasket over valget af hende.
Men nu er jeg heller ikke den skrappeste til politik.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 Highland Park 16 år siden
Og jeg er meget spændt på at se Clinton som Udenrigsminister (selv om det havde været sjovere med Clint'en)!
#5 filmz-Bruce 16 år siden
Men ser man det lidt "udefra", det såkaldte populære helikopterview, så SKAL hver generation fucke up. De sidste 5 år har været et katastrofalt narcissistisk egotrip, hvor friværdi, samtalekøkkener og fire rejser om året har været de store bekymringer for familien Danmark. Jeg er på ingen måde imod kapitalisme eller liberalisme, men imod at mennesker tænker med røvhullet istedet for hjernen og ih du milde, hvor har jeg set Claus Borre mundævl flyde ud af det bagerste.
Kriser får historisk det bedste frem i mennesker og vi har i den grad brug for én til at få folk til at reflektere frem for at forbruge!
Sagde han ... og bestilte flere film :-/
#6 elwood 16 år siden
#7 filmz-jonasgr 16 år siden
Jeg er ikke selv så begejstret for Hillary, men det er mere personen end politikken. Hun har en helt igennem irriterende stemme. Nogle overraskelse er det dog ikke for mig, da Obama gerne vil have en bred opbakning og et bredt samarbejde.
Den største hurdle de stor overfor ligenu er finanskrisen og det er Obama også godt klar over. Det er en hård nød at knække og han vil helt sikkert komme til at skuffe nogle på området, hvilket er en af grundene til at har sammensat sit hold som han har gjort.
En anden person og andre kriser der skal håndteres. Jeg er rigtig glad for Obamas fremtoning og hans åbenhed. Hvis der er noget der mangler i politik er det åbenhed og samarbejde. Mange politikere glemmer den sidste del og kører politik for politikkens skyld. Så samarbejde er nøgleordet og der tror jeg at Obama er en god person. Men nu er han trods alt ikke den eneste med indflydelse i verden, han er blot en af dem som har en stor del af den.
'Cause I'm evil"
#8 Highland Park 16 år siden
Touché! :D
#9 elwood 16 år siden
Og altså man holdt bare mere og mere af den mand, når han snakkede fordi det han sagde lød fornuftigt og velovervejet, og humor har manden såmænd også.
Da værten begynder og spørge ind til om hans svigermor skal flytte ind i det hvide hus.
Obama "im not sure I like where this is going, I might have to teach you some things, if we are to continued doing this" hvorefter han giver et stort bredt grin.
#10 filmz-Bruce 16 år siden
#7 Du har helt ret i, at han ikke er den eneste med indflydelse, for USA er på retur. Men jeg tror til gengæld ikke, at nogen præsident har haft så meget goodwill verden over, inden han påbegyndte sin term. Man må bare krydse fingre for, at han forvalter den godt og at han får lidt medvind.
#9 Læste et interview med ham i Rolling Stone magazine i sommers. Og ja, det er svært ikke at holde af ham. Måske det var fordi jeg læste:
Obama said he had not met Springsteen but that the two had talked over the phone.
"Not only do I love Bruce's music, I just love him as a person," Obama said. "He is a guy who has never lost track of his roots, who knows who he is, who has never put on a front."
He added that, when speaking to the singer, he addressed him by his moniker the Boss. "You've got to," Obama said.
:)