#16 - "Desuden ligner Sarah Palin altså Sussi fra Sussi & Leo..."
Hehe...Sådan noget må du ikke skrive...blev lige slået ud af kurs da jeg læste det, at jeg ikke vidste hvad jeg skulle sige da telefonen ringede...ikke så smart da jeg er på arbejde ;P
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Noget af det de havde med i The Daily Show i går var bl.a. McCain der skulle irettesætte en dame der stillede ham et spørgsmål til et eller andet valgkamp event.
Damen: "men ham Obama han er jo... altså... araber!" McCain: "Nej, nej, Obama er en god familiefar"
The Daily Show havde så en påstået "ekspert" i studiet som kunne fortælle at teoretisk set så behøvede de to altså ikke udelukke hinanden. Han kunne bekræfte at der både fandtes arabere i verden, men også at der fandtes gode familiefædre. Han kunne dog ikke genkalde nogen eksempler på overlap mellem de to grupper, men han ville altså fastholde at det matematisk set burde kunne forekomme.
Jeg var godt underholdt. :-)
De havde også en gennemgang af McCains påståede "nye valgtale" og kørte den sideløbende med en af hans gamle taler. Ved ikke hvor meget manipulation der var tale om, men det lignede at de to taler nærmest var identiske helt ned til specifikke formuleringer. Men som sagt ved jeg ikke hvor meget sandhed der var i det...
Er der nogen, der ved, om der er lavet en lignende undersøgelse/afstemning for Danmark? Det kunne da være interessant at se, hvor "mange" danskere, der kunne finde på at stemme på McCain :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
# 28 Som han jokede for nylig ved Alfred E. Smith-middagen (citeret fra hukommelsen): "The one who gave me my middle name obviously didn't know I would be running for President one day".
Både Obama og McCains taler ved middagen var generelt vældig morsomme.
McCain: "Oprah once referred to him af "The One". Being a colleague in the Senate of Barack Obama, I just referred to him as - ""That One".
McCain: Obama:
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#1 Det er et fjollet spørgsmål som implederer for jeg hellere vil have ham den anden. Rent konsekventialistisk har jeg svært ved at vurdere hvad der er værst: Pest eller kolera. Den enes økonomiske politik synes rimeligt usund for det globaliserede verdenssamfund og den anden ender vi i endnu en krig i endnu et muslimsk land med.
#5 Jeg tror du tager meget fejl i din antagelse. Antag at de to var kandidater herhjemme. Antag at MSM udlagde Obamas økonomiske protektionistiske politik som "Obama: Manden der med vilje holder negrene fattige og fortsat synes det er en god ide" (usandsynligt ja (det det er deres yndling), muligt ja (se jørgen poulsen sagen)) i 9 måneder i træk, så tror jeg nok du vil se nogen stemme mccain.
#21 wimmie 16 år siden
Hehe...Sådan noget må du ikke skrive...blev lige slået ud af kurs da jeg læste det, at jeg ikke vidste hvad jeg skulle sige da telefonen ringede...ikke så smart da jeg er på arbejde ;P
#22 McPeter 16 år siden
http://dr.dk/NR/rdonlyres/F35D0456-5EF5-410E-8571-...
Har lige set The Daily Show på DR2 hvor McCain og Palin fik en ordentligt tur igennem møllem - hold op hvor var det underholdende. :-D
#23 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#24 McPeter 16 år siden
Damen: "men ham Obama han er jo... altså... araber!"
McCain: "Nej, nej, Obama er en god familiefar"
The Daily Show havde så en påstået "ekspert" i studiet som kunne fortælle at teoretisk set så behøvede de to altså ikke udelukke hinanden. Han kunne bekræfte at der både fandtes arabere i verden, men også at der fandtes gode familiefædre. Han kunne dog ikke genkalde nogen eksempler på overlap mellem de to grupper, men han ville altså fastholde at det matematisk set burde kunne forekomme.
Jeg var godt underholdt. :-)
De havde også en gennemgang af McCains påståede "nye valgtale" og kørte den sideløbende med en af hans gamle taler. Ved ikke hvor meget manipulation der var tale om, men det lignede at de to taler nærmest var identiske helt ned til specifikke formuleringer. Men som sagt ved jeg ikke hvor meget sandhed der var i det...
#25 rubberdub 16 år siden
#26 filmz-yoshimura 16 år siden
Er der nogen, der ved, om der er lavet en lignende undersøgelse/afstemning for Danmark? Det kunne da være interessant at se, hvor "mange" danskere, der kunne finde på at stemme på McCain :o)
#27 chandler75 16 år siden
#28 evermind 16 år siden
He, måske en republikansk sammensværgelse med henblik på at skabe uheldige associationer op til valget ...?
Man jeg kan heller aldrig lade være med at tænke "Osama", når jeg hører navnet. Og at han hedder Hussein til mellemnavn er jo ikke mindre pudsigt. ;)
Nå, men jeg håber da, at han vinder valget - selv om jeg desværre også frygter, at nogen så sender en kugle el. lign. hans vej. :S
#29 chandler75 16 år siden
Både Obama og McCains taler ved middagen var generelt vældig morsomme.
McCain: "Oprah once referred to him af "The One". Being a colleague in the Senate of Barack Obama, I just referred to him as - ""That One".
McCain:
Obama:
#30 rasmusv 16 år siden
#5 Jeg tror du tager meget fejl i din antagelse. Antag at de to var kandidater herhjemme. Antag at MSM udlagde Obamas økonomiske protektionistiske politik som "Obama: Manden der med vilje holder negrene fattige og fortsat synes det er en god ide" (usandsynligt ja (det det er deres yndling), muligt ja (se jørgen poulsen sagen)) i 9 måneder i træk, så tror jeg nok du vil se nogen stemme mccain.