#30 Er der noget galt i, at impledere (nu ved jeg ikke lige hvad impledere betyder, så jeg kan jo egentlig ende op med at være fortaler for skotsk kilt som skoleuniform), at man hellere vil have "den anden"? Fjollet ... hmmm ... tja!?!?
Jeg ville nok ikke tage MSM alvorligt, ligesom jeg aldrig har taget Jørgen Poulsen alvorligt, hvis jeg ... hmmm lige vidste hvem MSM var?!?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#31 Han mener muligvis "plædere for", men under alle omstændigheder er syntax i den sætning helt ude i skoven. Men sådan går det jo tit, når man gerne vil føre sig frem og lyde vigtig, men ikke helt behersker den danske sprog ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg ville stemme på Obama, da jeg synes han fremstår mest statsmandsagtig, og det faktum, at jeg helst ser demokraterne styre usa. McCain virker som en old hoot, og han er iøvrigt for gammel, og så tosser han rundt. Jeg synes det virker som om han griber efter halmstrå i sin kampange. Noget helt andet er, at jeg synes der er for stort mediecirkus omkring deres valg i usa. De går mere efter manden, end den politik han fører, og det gælder mere om at svine den anden til, end at komme med sine synspunkter, og forklare, hvorfor man gør en forskel som præsident. Det hele er meget hollywoodsk.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#35 - læste lige at der på en republikaner website havde haft en banner med teksten "Obama loves America like O.J. loved Nicole"... den blev dog senere fjernet med en undskyldning i kølvandet...
Men det var nu mest pga. billedet, som ser endnu sjovere ud på Politikens forside, hvor det er forstørret. Hvad sker der for hans ansigtsmimik? :D
Lægen støtter demokraterne Overlægen John Alam er demokrat og har betalt over 30.000 dollar til Den Demokratiske Nationalkomité og til præsidentkandidaten Barack Obamas kampagne.
Men det faktum har ikke haft betydning for hans undersøgelse af McCains overlevelseschance, hævder Alam.
»Analysen er objektiv og evidensbaseret. At jeg har doneret penge har ingen betydning for min analyse«, siger han til tidsskriftet New Scientist.
Al-Qaeda har nu også meldt ud at de støtter McCain, da de mener, at han vil være den der vil være bedst til at køre USAs økonomi helt i grus... Hehehe, tag den McCain.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#31 filmz-Bruce 16 år siden
Jeg ville nok ikke tage MSM alvorligt, ligesom jeg aldrig har taget Jørgen Poulsen alvorligt, hvis jeg ... hmmm lige vidste hvem MSM var?!?
#32 McPeter 16 år siden
http://www.acronymfinder.com/MSM.html
Men ok jeg er også lidt lost her. :-)
#33 filmz-Bruce 16 år siden
#34 filmz-yoshimura 16 år siden
#35 davenport 16 år siden
McCain virker som en old hoot, og han er iøvrigt for gammel, og så tosser han rundt. Jeg synes det virker som om han griber efter halmstrå i sin kampange.
Noget helt andet er, at jeg synes der er for stort mediecirkus omkring deres valg i usa. De går mere efter manden, end den politik han fører, og det gælder mere om at svine den anden til, end at komme med sine synspunkter, og forklare, hvorfor man gør en forskel som præsident.
Det hele er meget hollywoodsk.
#36 Patriarch 16 år siden
Sjovt at tænke på at det reelt kunne have været et Obama vs. Powell valg... og Powell nok ville have haft gode chancer.
#37 McPeter 16 år siden
Men agressiv PR må man sige...
#38 Highland Park 16 år siden
Men det var nu mest pga. billedet, som ser endnu sjovere ud på Politikens forside, hvor det er forstørret. Hvad sker der for hans ansigtsmimik? :D
Hmm... tjum di dum...
#39 filmz-vassago 16 år siden
#40 McPeter 16 år siden