Hehe, cansi, det klip er faktisk genialt...det er jo klart det hele er scriptet.
Obama ftw
McCain vil dog stadig være bedre end Bush
Hele retorikken er fuldstændig forskruet, især fra republikansk side. Hvis man ikke stemmer republikansk, er man anti-amerikansk...hende Bachmanns udtalelse var jo helt fucked...nogen der kan sige McCarthy?...
Hun blev godt nok ked af det der til sidst... det er næsten lidt synd for hende... Han lød desuden som lidt af et fjols - og slet ikke som Sarkozy. Hun er sgu - mildest talt - noget naiv. :)
Hehe, glimrende udført af de to komikkere, men også lidt ufatteligt at Palin ikke aner uråd. Jeg tror godt de fleste kan høre, at det ikke er Sarkozy's stemme, men ok hun aner sikker heller ikke hvem han er, eller hvor Frankrig ligger. Men det er jo heller ikke så undeligt, når Palin opfatter Alaska som verdens navle og aldrig har været uden for USA's grænser. :P
# 68 -
Jeg har ikke spor ondt af hende. Ud over Bush er hun nok noget af det mest klamme reaktionære, indskrænkede menneske, jeg har set i lang tid i amerikansk politik og hun har fortjent alle de verbale tæsk, hun kan få. Tænk hvis hun blev præsident...yikes! Det første hun ville gøre ville være at nuke Nord-korea og Rusland, hvorefter samtlige homoseksuelle bliver sendt til San Francisco, som så efterfølgende også nukes. Dernæst står den på lovprisning af herren 24-7-365, inden resten af hedningene rundt omkring i verden blir indkvateret på Guantanamo. Hallelujah! :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#69 (!): Jeg skal ærligt indrømme, at jeg, bortset fra hendes tågesnak om Obamas flirt med terrorisme (via en mand som nu er velanset professor på et universitet), ikke har sat mig ind i, hvem hun er, og hvad hun står for. Men nu kan jeg heller ikke stemme - desværre. :) Og tilgiv mig men jeg kan ikke lade være med at synes, at det er lidt synd for hende, at hun er så dybt naiv og godtroende, at hun falder for en så elendigt udført gang telefonfis.
Når det er sagt, så nød jeg da at læse din morsomme opremsning af konsekvenserne, såfremt hun blev præsident. Hallelujah indeed. :)
#61 Skeloboy 16 år siden
Obama ftw
McCain vil dog stadig være bedre end Bush
Hele retorikken er fuldstændig forskruet, især fra republikansk side. Hvis man ikke stemmer republikansk, er man anti-amerikansk...hende Bachmanns udtalelse var jo helt fucked...nogen der kan sige McCarthy?...
#62 Benway 16 år siden
http://jp.dk/webtv/?movieId=17003&autoplay=1
#63 McPeter 16 år siden
http://www.ps3fanboy.com/2008/10/31/palin-and-obam...
#64 rockysds 16 år siden
[url= Woo, Kevin Smith og Wes Anderson[/url]
[url= Cody/Jason Reitman, David Lynch og M. Night Shyamalan [/url]
#65 Kruse 16 år siden
hehe, meget fedt lavet!
#66 Benway 16 år siden
http://www.berlingske.dk/article/20081102/valgiusa...
Det er næsten så man får ondt af hende... næsten. ;)
#67 Bony 16 år siden
#68 Highland Park 16 år siden
Han lød desuden som lidt af et fjols - og slet ikke som Sarkozy. Hun er sgu - mildest talt - noget naiv. :)
#69 NightHawk 16 år siden
Hehe, glimrende udført af de to komikkere, men også lidt ufatteligt at Palin ikke aner uråd. Jeg tror godt de fleste kan høre, at det ikke er Sarkozy's stemme, men ok hun aner sikker heller ikke hvem han er, eller hvor Frankrig ligger. Men det er jo heller ikke så undeligt, når Palin opfatter Alaska som verdens navle og aldrig har været uden for USA's grænser. :P
# 68 -
Jeg har ikke spor ondt af hende. Ud over Bush er hun nok noget af det mest klamme reaktionære, indskrænkede menneske, jeg har set i lang tid i amerikansk politik og hun har fortjent alle de verbale tæsk, hun kan få. Tænk hvis hun blev præsident...yikes! Det første hun ville gøre ville være at nuke Nord-korea og Rusland, hvorefter samtlige homoseksuelle bliver sendt til San Francisco, som så efterfølgende også nukes. Dernæst står den på lovprisning af herren 24-7-365, inden resten af hedningene rundt omkring i verden blir indkvateret på Guantanamo. Hallelujah! :D
#70 Highland Park 16 år siden
Og tilgiv mig men jeg kan ikke lade være med at synes, at det er lidt synd for hende, at hun er så dybt naiv og godtroende, at hun falder for en så elendigt udført gang telefonfis.
Når det er sagt, så nød jeg da at læse din morsomme opremsning af konsekvenserne, såfremt hun blev præsident. Hallelujah indeed. :)