Hun skulle jo ha' været McCains trumfkort, det nye og spændende på den republikanske fløj. Problemet er bare, og jeg vil kalde det usansynlig dårlig rådgivning, at McCain tilførte en person til sin kampagne der trods sin alder og køn indeni er en gammel, bibelsvingende, hyklerisk, redneck på linie med Bush og dermed slet ikke hænger sammen med den profil McCain forsøger at skabe, som værende en person der tar afstand fra Bush-regeringen.
Derudover er det tydeligt for enhver, untagen folk i bibelbæltet, at Palin efter sine mange interviews og debatter ikke ved en kæft om udenrigspolitik og dermed heller ikke selv er klar over, hvordan hun skal ændre på USA's image i forhold til omverdenen.
Republikanerne har skudt sig selv noget så gevaldigt i foden mht. Palin. Heldigvis da, for så kan alle de mange mennesker, der gerne selv vil bestemme over deres liv mht. tro, abort, seksualitet osv. forhåbenlig føle sig bedre tilpas, end de har gjort de sidste 8 lange år i guds eget land, som vel at mærke er for alle og ikke kun for hockeymoms og Joe the plummer, som Palin udelukkende mener kendetegner den amerikanske befolkning.
Puh, sku' lige af med lidt galde. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Hun er jo en lallende idiot (pardon my french), og at hun forsøger at skabe et glansbillede-image som all-american-hockey-mom går slet ikke i spænd med, at hun siden McCain hev hende op af hatten - har brugt ca. 100.000 om måneden på tøj. Hun svarer aldrig på det hun bliver spurgt om, deltager nærmest ikke i valgdebater/interviews i forhold til Biden (sikkert fordi det ville afsløre at hun er en lallende idiot), og bliver forfulgt af den ene skandale efter den anden - og aner jo ikke hvad der foregår udenfor Alaska... McCain har med hende hamret endnu et søm i egen [politiske] kiste.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Det var også groteskt at se hende i debatten mod Biden. Det var så tydeligt, at hun bare lallede den ene indstuderede replik efter den anden af. Hvis hun blev spurgt om ting, hun ikke havde indøvet, svarede hun bare på noget andet.
På sin vis egentlig imponerende, at hun kunne huske så meget uden ad (selvom hun fremstod som en dresseret abe), men det er jo nok fordi, der ikke var en eneste selvstændig tanke, der optog pladsen.
Hun er en dummere vice-præsidentkandidat end selv Dan Quaye...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Det er vildt, at amerikanerne skal stå i kø i 7-8 timer for at stemme - og det er endda før stemmedagen (hvor det var meningen, at det skulle være lettere): http://www.cnn.com/
Jeg tror aldrig, jeg har stået i kø i over 10 min. for at komme ind og stemme...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#77 Det kan jo godt tage timer, hvis man skal stemme på Obama. Der er jo allerede tilfælde, hvor skærmen automatisk er "hoppet" over på McCain ved afgivelse af stemme. Det er rystende, men det ser ud til at man ikke har gået bort fra stemmesnyd. Men jeg tror det er ved at stå klart, at der skal en gevaldig portion snyd til at få McCain i stolen og denne gang tvivler jeg på, at man tager statskuppet fra 2004 ligeså pænt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#71 NightHawk 16 år siden
Hun skulle jo ha' været McCains trumfkort, det nye og spændende på den republikanske fløj. Problemet er bare, og jeg vil kalde det usansynlig dårlig rådgivning, at McCain tilførte en person til sin kampagne der trods sin alder og køn indeni er en gammel, bibelsvingende, hyklerisk, redneck på linie med Bush og dermed slet ikke hænger sammen med den profil McCain forsøger at skabe, som værende en person der tar afstand fra Bush-regeringen.
Derudover er det tydeligt for enhver, untagen folk i bibelbæltet, at Palin efter sine mange interviews og debatter ikke ved en kæft om udenrigspolitik og dermed heller ikke selv er klar over, hvordan hun skal ændre på USA's image i forhold til omverdenen.
Republikanerne har skudt sig selv noget så gevaldigt i foden mht. Palin. Heldigvis da, for så kan alle de mange mennesker, der gerne selv vil bestemme over deres liv mht. tro, abort, seksualitet osv. forhåbenlig føle sig bedre tilpas, end de har gjort de sidste 8 lange år i guds eget land, som vel at mærke er for alle og ikke kun for hockeymoms og Joe the plummer, som Palin udelukkende mener kendetegner den amerikanske befolkning.
Puh, sku' lige af med lidt galde. :)
#72 Highland Park 16 år siden
Ja, det kunne jeg godt mærke. ;D
#73 Bony 16 år siden
#74 filmz-vassago 16 år siden
#75 chandler75 16 år siden
På sin vis egentlig imponerende, at hun kunne huske så meget uden ad (selvom hun fremstod som en dresseret abe), men det er jo nok fordi, der ikke var en eneste selvstændig tanke, der optog pladsen.
Hun er en dummere vice-præsidentkandidat end selv Dan Quaye...
#76 Spanner 16 år siden
Hun kan forhåbentlig stave til "potato(e)"
:)
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#77 chandler75 16 år siden
Jeg tror aldrig, jeg har stået i kø i over 10 min. for at komme ind og stemme...
#78 filmz-Bruce 16 år siden
#79 Highland Park 16 år siden
Har du en kilde på det? Det vil jeg meget gerne læse mere om.
#80 filmz-Bruce 16 år siden