Jeg så for snart lang tid siden en film fra en spilmesse hvor der står en gut og præsenterer et spil og det er dette spil jeg leder efter. I videoen ser man hvordan man først skal klare sig som mikrobe, hvorefter man skal lave sit eget "dyr". Man skal prøve at overleve på bedst mulig måde indtil man har overtaget den planet man bor på. Derefter kan man gå i krig med andre planeter og andre væsner. Det er et MMORPG, men jeg kan tilsyneladene ikke finde noget om det på nettet. Nogen der ved noget?
"Como estan, bitches?" homo proponit sed Deus disponit www.haddock100.com
#1 jeg er 100% sikker på det er Will Wright's "Spore" du tænker på, bortset fra det ikke er et MMORPG i den forstand man normal tænker (WoW anyone), det er rigtigt at det foregår online også, men det er mest ment på den måde at du kan få besøg af andres spillers kreationer.
Læs mere om det Her Her er lidt billeder og andet guf, den lille intro viser ret godt hvad det går ud på hehe
Et ord kan kun siges om Will Wright's nye barn... Ambitiøst.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 filmz-Koenig 18 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#2 filmz-sanjo 18 år siden
#3 elwood 18 år siden
Læs mere om det Her Her er lidt billeder og andet guf, den lille intro viser ret godt hvad det går ud på hehe
Et ord kan kun siges om Will Wright's nye barn... Ambitiøst.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 filmz-Koenig 18 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#5 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"