Mit job går meget hurtigt hen og bliver meget trivielt hvis jeg ikke for noget... audiotorisk stimulans (kan man sige det? :D ). Specielt her når De Sorte Spejdere er på sommer ferien, der var da i det mindste 2 timers god radio.
Derfor lytter jeg dagligt til ubegribelig mange timers Podcasts og ind til videre har jeg fordrævet tiden med: Alle The Ricky Gervais Show Podcasts (Genialt), Alle De Sorte Spejdere Podcasts (Genialt, men hørt før jo) og så diverse små podcasts her og der.
Nu er jeg sluppet op! Og mangler en ny serie Podcasts jeg kan stoppe i ørene, 8 timer dagligt :D
Any ideas? Må hellere end gerne være sjovt, men alle ideer modtages?
Instruktøren Kevin Smith og (som regel) produceren Scott Mosier snakker om alt muligt (specielt nazister og diverse kropsfunktioner), det er ganske underholdende.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#2 - 3: hmmm, lyder til at jeg bør tage en lytter til dem. Har altid kunne lide Kevin Smiths film, så jeg tror jeg også ville kunne lide disse Smodcasts.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
#1 Wrangque 17 år siden
Derfor lytter jeg dagligt til ubegribelig mange timers Podcasts og ind til videre har jeg fordrævet tiden med: Alle The Ricky Gervais Show Podcasts (Genialt), Alle De Sorte Spejdere Podcasts (Genialt, men hørt før jo) og så diverse små podcasts her og der.
Nu er jeg sluppet op! Og mangler en ny serie Podcasts jeg kan stoppe i ørene, 8 timer dagligt :D
Any ideas? Må hellere end gerne være sjovt, men alle ideer modtages?
#2 lagoni 17 år siden
Instruktøren Kevin Smith og (som regel) produceren Scott Mosier snakker om alt muligt (specielt nazister og diverse kropsfunktioner), det er ganske underholdende.
#3 Guts 17 år siden
Hører heller ikke andet.
#4 Æsop9000 17 år siden
#5 Guts 17 år siden
Der er ihvertfald masser at tage fat på.