Gravatar

#1 Patriarch 18 år siden

Er der nogen af jer det har gjordt jer lidt i det? Jeg holder meget af poker og synes det kunne være sjovt at spille om lidt hygge penge i ny-og-næ.

Hvor bør man gøre det, og hvad er regler for skat osv?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 chandler75 18 år siden

Jeg spiller selv på PokerRoom en gang i mellem for småbeløb. Der kan man spille ned til 25 - 50 cents på 5-10 mands borde (plejer selv at spille 50 cents - 1 dollar på 5 mandsborde). Man kan også oprette sine egne borde. Grafikken er lækker, lyden er fin og alt plejer at funge. Det er ret brugervenligt. Du kan hæve og få pengene indsat direkte på dit visa (mindstebeløb $20) uden gebyr.

Det "skidte" ved online poker er, at amerikanerne for et års tid siden (mener jeg) ved lov fik forbud mod at spille på nettet - og amerikanerne var dem, der sad mest løst på deres penge. Nu, hvor man er oppe i mod andre europæere og (værre) folk fra skandinavien kræver det både evner og held hvis man vil vinde væsentligt mere end man vil tabe.

Jeg ved ikke helt med skat, men jeg tror ikke det er et problem, med mindre du har tænkt dig at gamble for 10.000 og opefter.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 dyg 18 år siden

Jeg spiller lige pt en del på PokerNordica (det gamle Poker.com), grundet en 200% deposit bonus via pokernet.dk. Spillet derinde er yderst overkommeligt, dog har de ikke licens i eu, så vinder man stort er man på den.

Hvis du vil have skattefri sider, så er der jo fine sider som Ladbrokes og Party Poker.

Edit:
#2 - Amerikanerne spiller stadigvæk rundt omkring, både Poker Nordica og Pokerstars er fyldt med de dumme amerikanere.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 Morbid 18 år siden

Pokerstars er faktisk nok det bedste sted at starte.

Borde helt ned til 1/2 cent blinds og masser af amerikanere.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#5 chandler75 18 år siden

# 4 Umiddelbart ser det dog ikke ud til, at de er så gode mht. udbetaling. Som jeg læser det, kan man kun få udbetalt minimum $100 tilbage til ens VISA (ellers højst det man har indsat): http://www.pokerstars.com/poker/real-money/cashout...

Man kan også få udbetalt på checks, men det koster jo kassen at få hævet (70 kr. +).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 Morbid 18 år siden

#5 Vidste ikke der var en visa grænse.

Alternativt er der dog NETeller. Har selv hevet 2000$ ud derfra med NETeller så det er ikke det der skal stoppe en.

Det er dog utrolig svært at score en god rakeback aftale hos stars, så det er mest en begynder klient.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#7 Patriarch 18 år siden

Nå.Har spillet lidt påPartyPoker -det virker til at finde ud af :)

Har dog ikke undersøgt hvordan udbetaling fungere.
Gravatar

#8 Patriarch 18 år siden

"Hvis du vil have skattefri sider, så er der jo fine sider som Ladbrokes og Party Poker."

Kan du uddybe?
Gravatar

#9 dyg 18 år siden

Det er en lang historie, men det bunder i, at de har licens i et EU-land, og da de betaler skat i et EU-land, så slipper du.

Ret mig endeligt, hvis det ikke er sådan det hænger sammen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10 Patriarch 18 år siden

Det vil sige at det reelt er skattefrit - ingen fusk?

Skriv ny kommentar: