Jeg skriver dette indlæg, da jeg siden for to dage siden fik nogle problemer med min mail (hotmail). Har fået en masse mails hvori der står at min mail ikke er nået frem. Det var det første der skete, hvilket jeg studsede lidt over, da jeg ikke havde sendt nogen mails til vedkommende fornyligt. Har så været inde i mine sendte beskeder, hvor der åbenbart ligger en røvfuld mails hvori der står: "Dear, How are you doing these day ? There is a very good company (luckeg.com) that I would like to introduce you. The website export more items. I bought one phone, their product have good quality. To be surprised, I got the product after payment for three days. They have good services. I hope you have a good harvest there."
Hvordan kan dette ske?? Har aldrig åbnet spam eller post fra folk der ligner spam, og slet ikke downloadet de vedhæftninger der har medfulgt. Hvordan kan det ske og hvordan kan jeg fjerne problemet? Skal der ændres adgangskode? Helt skiftes mail? Har kørt to forskellige virusprogrammer, hvor der ikke blev vist nogle problemer. Og afslutningsvist skal det siges at jeg har en Mac.
Håber virkelig at der nogen herude der kan hjælpe, da jeg ikke vil genere folk på min mailingliste med unødvendige mails, og så synes jeg det er lidt ubehageligt at der er folk der har adgang til min mail.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Du kan lave nyt pass som Skelo foreslår, og husk at register disse mails som forsøg på phising, jeg fik også sådan en omgang, efter at have registeret dem stoppede det.
Du behøver desuden ikke at have klikket på noget spam. Der er efter hånden så mange sider som har en eller flere overvågninger, Filmz har på alle deres sider facebook connect og goggle analytics til sluttet, allerede der siger det at vi nok ikke lige skal udveksle vores konto og cpr numre herinde.
#1 Guts 14 år siden
Jeg skriver dette indlæg, da jeg siden for to dage siden fik nogle problemer med min mail (hotmail). Har fået en masse mails hvori der står at min mail ikke er nået frem. Det var det første der skete, hvilket jeg studsede lidt over, da jeg ikke havde sendt nogen mails til vedkommende fornyligt.
Har så været inde i mine sendte beskeder, hvor der åbenbart ligger en røvfuld mails hvori der står:
"Dear,
How are you doing these day ?
There is a very good company (luckeg.com) that I would like to introduce you.
The website export more items.
I bought one phone, their product have good quality.
To be surprised, I got the product after payment for three days.
They have good services. I hope you have a good harvest there."
Hvordan kan dette ske??
Har aldrig åbnet spam eller post fra folk der ligner spam, og slet ikke downloadet de vedhæftninger der har medfulgt. Hvordan kan det ske og hvordan kan jeg fjerne problemet? Skal der ændres adgangskode? Helt skiftes mail? Har kørt to forskellige virusprogrammer, hvor der ikke blev vist nogle problemer. Og afslutningsvist skal det siges at jeg har en Mac.
Håber virkelig at der nogen herude der kan hjælpe, da jeg ikke vil genere folk på min mailingliste med unødvendige mails, og så synes jeg det er lidt ubehageligt at der er folk der har adgang til min mail.
#2 colocho 14 år siden
#3 Skeloboy 14 år siden
#4 Kiksmann 14 år siden
Du behøver desuden ikke at have klikket på noget spam. Der er efter hånden så mange sider som har en eller flere overvågninger, Filmz har på alle deres sider facebook connect og goggle analytics til sluttet, allerede der siger det at vi nok ikke lige skal udveksle vores konto og cpr numre herinde.
#5 Guts 14 år siden
Takker for tilbagemeldingerne.
Har skiftet password, og indtil videre har jeg hverken fået tilsendt eller modtaget noget weird.
#6 Skeloboy 14 år siden
Det eneste andre kan bruge et kontonummer til, er at sætte penge ind på det...
#7 Kiksmann 14 år siden